Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rammer til plakater

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg sælger naturplakater i A2 & A4 format.

Jeg tænker det kunne være en naturlig udvidelse også at sælge rammer til disse.... Men hvad jeg har hørt er det med en vis risiko, idet rammerne kan gå i stykker under fragt...

Så måske man skal have med plexiglas??

Jeg vil høre om der er nogen af jer der sælger plakater, som også sælger rammer, som har nogen gode råd til mig om hvad jeg skal vælge... Og også gerne hvor jeg kan købe dem henne til en fornuftig pris...

Med venlig hilsen

Mark Källstrøm
NaturHandel.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen bud? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Vi kan godt lave rammer til dig til meget fornuftige priser, hvilket vi i øvrigt gør til flere trykkerier, plakat leverandører, etc. 

I dit tilfælde vil jeg mene at natur plakater bør indrammes i massive trærammer fra dansk bæredygtigt skovbrug, dette kunne evt. være eg eller ask.

Vedr. glas. Vi sender dagligt indramninger med rigtigt glas, og har faktisk ingen problemer med skader, problemet med plexiglas vs. rigtigt glas kan der skrives meget om.... MEN vil det ikke give et forkert indtryk at dine kunder får en natur plakat, indrammet i en bæredygtig træramme og så afslutte det hele med at monterer plastik (plexi/akryl glas)foran??? Jeg vil til enhver tid anbefale rigtigt billedglas.

Du er velkommen til at ringe/ skrive for yderligere info.

MVH.

Karsten

Fra næstved
Tilmeldt 31. May 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver www.citatplakat.dk og vi klart anbefale dig at få rammer fra Incado, eller knud høj begge gode danske leverandøre af rammer i høj kvalitet!

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper. 
Tak for svar :)

Pladsmanglen i mit begrænsede lager er også noget jeg skal tage til efterretning..

Hvad er jeres erfaringer med typerne af rammer - Hvor mange forskellige skal jeg starte med/hvad vil folk have?

Jeg har kigget lidt på de rammer i har... Jeg kan se at i har en der hedder en Magnetramme... Som dels er billigere - Men jeg forestiller mig også at den fylder mindre... Men hvordan fungerer den ramme?? Synes ikke det er tydeligt på jeres side

https://citatplakat.dk/rammer/magnetramme/

Med venlig hilsen

Mark Källstrøm
NaturHandel.dk

Tilmeldt 6. Apr 19
Indlæg ialt: 3
Fra  Brainchild Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fundet nogle fine nogen hos Citatplakat - dem har jeg fra Stiicks er sgu lidt for dyre i indkøb.

Det skal være det her system med magneter og træstykker i top og bund så jeg undgår glas og nemt kan sende

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)