Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website kommer ikke frem på de første 20 sider på google

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har i dag lanceret mit nye Website til min virksomhed.

Jeg har brugt en del tid på tekster og links på Website tet, specielt i forhold til mine konkurrenter.

Men når jeg søger efter mine keywords på google kommer mit site ikke frem på de første 20 sider+

Jeg er klar over at jeg nu skal igang med SEO og linkbuilding, men burde jeg ikke godt kunne forvente at dukke op inden for de første 20 sider.

Mit Website er www.a3bygningskonsulenter.dk og vil gerne findes på keywords som: Energimærkning, trykprøvning, energirammeberegning, termografering.

Websitet er lavet med Bricksite.

Nogen bud på hvorfor jeg ikke dukker op? Er jeg for utålmodig, går der bare en periode før mit site "accepteres" af Google?

Jeg vil godt kende mit udgangspunkt, inden jeg går igang med SEO og linkbuilding. 😊

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Frederik Garbrecht Andersen
A3 Bygningskonsulenter


Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har _i dag_ lanceret sitet? Google skal lige have en chance for at finde frem til det (og det hjælper dit link her i tråden til).

Hvad tænker du at dit site gør bedre end de øvrige på de første 20 sider for de søgeord, siden du forventer at blive placeret bedre?

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SEO er en tålmodighedssport. Især når der er tale om en lille hjemmeside. Når du har lavet en ændring, går der typisk nogle dage før det kan ses i søgeresultaterne.

Hvis du søger på "site:a3bygningskonsulenter.dk" kan du se dine indekseringer på google.

Her er det tydeligt at du ikke har arbejdet med de mest basale ting, så som title tag og meta description, hvilket er en forudsætning for en god start.

Det er tydeligt at din viden om SEO er meget begrænset. Jeg vil derfor anbefale dig at tilegne dig noget viden, hvis du selv vil arbejde med optimeringen af din hjemmeside. Jeg kan anbefale bogen https://www.seo-lex.dk/ .

Når du har lavet SEO på din hjemmeside, kan du gå igang med linkbuilding. Her skal du forvente at gode indgående links koster penge, og der skal en del til pga. af konkurrencen inden for dit fag.

Jeg vil ligeledes anbefale dig at få konverteringsoptimeret din hjemmeside. Det er lidt sjovere når 3/100 besøgende konverterer til en henvendelse end når det er 1/1000.

Med en konverteringsoptimeret hjemmeside, kan du også få kunder ved at oprette et affiliate program hos f.eks. https://www.partner-ads.com/dk/index-advertiser.php. Med et affiliate program betaler man typisk kun for de besøgende, som konverterer til et salg eller en henvendelse. Det er derfor ofte en billig måde at annoncere på.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg forstaar ikke dine URL som https://a3bygningskonsulenter.dk/ls-mere-energimrkning.html

https://a3bygningskonsulenter.dk/priser-energimrkning.html

Skulle de ikke hedde : /priser-energimaerkning.html

laes-mere-energimaerkning.html

osv

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil kende dit udgangspunkt, så skal du kende dine konkurrenter og deres udgangspunkt... og så skal du have styr på dit eget udgangspunkt - hvad vil du gerne ranke på, og så lave noget indhold til det.

Tilmeldt 20. Mar 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :
SEO tager tid ... vent nogle dage og check igen

derudover kræver det at du fortsat tilpasser teksterne efter søgehensigten, bygger links, og alt hvad dine konkurrenter muligvis også gør...

Så det er ikke en spurt der hurtigt kan overståes ;)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt, tak for alle jeres svar! 👍
Der er noget at arbejde videre med.

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har et akut problem...

Prøv at skrive 

site:a3bygningskonsulenter.dk

i søgefeltet på Google. Så får du vist, hvilke sider - URL'ere, som Google allerede har indekseret. 

Det ser ud til, at du har ændret flere URL'ere - som anbefalet. Men når du ændrer URL'ere er det meget vigtigt, at du samtidigt opretter omdirigering fra gammel URL til den nye URL. Dels for at fortælle Google at siden er flyttet, og dels for at brugerne ikke ender på sider, som blot viser fejl 404 - ikke fundet.

Der bør i øvrigt altid være en integreret 404-side, som både fortæller brugeren, at den søgte side ikke findes eller er flyttet, og ikke mindst giver brugeren mulighed for at klikke sig videre til forsiden. Om det kan laves i Bricksite, ved jeg ikke. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)