Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tool der viser placering på google

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Findes der en hjemmeside der kan vise min placering  på google eller skal jeg selv søg. Når jeg søger på nogen ord så kommer jeg på side 1 som jeg ikke tro på ,jeg ved google search console virker men det går for langsomt den viser ikke noget inu min side er 5 dage gammel 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger accuranker.. her kan du indsætte dine søgeord og få en daglig rapport... det koster dog lidt penge.

Men hvis du lige er startet så skal du skrue lidt ned for forventningerne.. organisk ranking tager tid og inden det skal du både optimere hjemmesiden til seo og lave ekstern linkbuilding...

Kan anbefale dig at læse lidt op på søgemaskine optimering så du forstår processerne

Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Mark men det er lidt mærkeligt at jeg dukker op på mange søgeord eks "affiliate youtube" er det måske min cach .

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis den er 5 dage gammel er det ikke mærkeligt. Læs op på seo. Det kan godt tage 6 måneder - men det kræver at du har optimeret din seo

Fra Rødovre
Tilmeldt 27. Jul 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

accurankerher også.

Driver webshoppen bambustøj.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg håber at når du søger på dit brand eller produktet, at du bruger inkognito eller privat vindue. Det kan forklare hvorfor du ranker så højt. Men SEO er en langvarig proces og hvis du har ramt guldægget på 5 dage, må du meget gerne dele ud med råd omkring det haha
Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan også være en god idé at tilmelde dit website til Google Search Console (link). Der vil du også kunne få information om de søgeord du ranker på samt få information om eventuelle problemer på dit website der kan skade dine muligheder for at ranke. 

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Tilmeldt 4. Sep 11
Indlæg ialt: 151
Fra  Appreciate Web Jobih Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahrefs.com - indtast dit domæne, og den fortæller hvilke sider der trækker trafik og har placeringer.

Accuranker.com / Tinyranker.com - indtaste et eller flere søgeord og de fortæller dig hvordan din nuværende placering er, og om du falder eller stiger. Bruges primært til at måle hvor meget man stiger over tid på bestemte søgeord.

Search Console - Fortæller hvor meget trafik der kommer ind på dit site, og hvilke søgninger som skaber dem (og meget mere) et sammenspil med Search Console og Google Analytics giver en god kombination af data at arbejde med.

Der findes mange andre gode alternativer til ovenstående værktøjer - dog er ovenstående dem som jeg har bedst erfaring med. Husk hvis du tjekker dine placering i Google, så skal du bruge privat vindue/incognito - https://support.google.com/chromebook/answer/95464?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=en 

Fra Albertslund
Tilmeldt 5. Sep 18
Indlæg ialt: 4
Fra  Elite Group Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sas76,

Der findes flere sider og softwares, som du kan benytte til at få indblik i din placeringer på dine organiske søgeord. (Dine gratis placeringer på Google ud fra indhold på din hjemmeside.)

Hos Elite Group benytter vi Accuranker, som er en software der sporer dine organiske placeringer og ved, at forbinde din Accuranker med Google Search Console, kan den selv hive dine søgeord ind, som allerede har placeringer. Du kan også benytte Evolution 360 eller Morningscore, som tilbyder gratis prøveversioner, som kan vise dig det samme. Dog kun i 14 dage. Accuranker kan du prøve for 7 dollars i 7 dage lige nu og derefter koster det 79 dollars pr. md, men det er virkelig også et must have, hvis du arbejder med organisk ranking af søgeord.

Hvis du har brug for hjælp, så er vi eksperter indenfor Google markedsføring og du kan læse mere om Søgemaskineoptimering eller få hjælp til det hele ved, at ringe til os på 40 17 05 45 eller skrive en mail til mig på jj@elitegroup.dk.

Tilmeldt 3. Apr 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 06:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil også anbefale Accuranker - mener også de har en gratis prøveperiode. 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)