Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Input søges angående firmastart for en multimediedesignerklasse

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige først sige tak for de gode svar og inputs. Det har givet os en masse at tænke over og det er lækkert. Vi vil gerne lave så meget forarbejde før vi går igang. Ideen er stadig i støbeskeen og derfor er det ikke alle ender der er styr på endnu.

Ideen er at sælge hjemmesider og animationer i starten. Vores markedsføringsplan er meget kortsigtet i starten da vi har nogle kontakter vi kan trække på og derfor er vores første projekter at udvikle en hjemmeside til en SFO og en nogle DJ''s. Senere når vi får styr på alles kompetencer vil der selvfølgelig bliver udviklet en længere markedsføringsplan og tingene bliver planlagt lidt mere på lang sigt. 
 
Jeg håber det gjorde mystikken om hvad vi sælger lidt mindre
 
Med venlig hilsen
 
Thomas Aba
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg tænkte på om det ikke var bedre at lave en forening, så kan i jo også bruge de penge i tjener på foreningsarbejde dvs jeres studieture osv.
så kommer i også udover at skulle stifte firma, løn osv.
Som udgangspunkt mener jeg ikke det er en særlig god ide at stifte firma med sin klassekammerater, da der lige pludselig kan opstå rigtig mange problemer som i ikke har forudset og når der kommer penge mellem folk så har man en tendes til at blive uvenner med mindre at man køre et reelt firma med ansatte osv.

vh
Johan
Side 2 ud af 2 (12 indlæg)