Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside feedback. Animations film og video hvem kan anbefales

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen
Har fået lavet en ny hjemmeside i Wix hvad synes i? byggeriraadgivning.dk
Vil rigtig gerne have feedback.
Jeg påtænker at få lavet lidt video eller Animations film til hjemmesiden. Tænker 1 minuts varighed. Så har lige et par spørgsmål?
1) Til jer der har video og Animations film på jeres hjemmeside virker det?
2) Hvor meget har det kostet?
3) Hvem kan anbefales?

Med venlig hilsen
Frants
Tilmeldt 4. Oct 18
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frants.

Animationsfilm er altid en god ide. Jeg har arbejdet rigtig meget med fremstilling af whiteboard animations videoer. Det er en super god måde at forklare ting på hurtigt og enkelt og du kan faktisk let lave dem selv med forskellige programmer. Skal du have voiceover indover og skal det lyde prof anbefaler jeg dog en der er vant til den slags ting. Jeg giver lige et link til min Youtube kanal med de videoer jeg selv har lavet: 

https://www.youtube.com/c/GetThePicture

Jeg ved godt at det næppe er den stil du er på jagt efter men du kan få en ide om hvad du kan lave selv med det rette software

Tilmeldt 13. Mar 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak jeg kigger lige på det.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Dec 16
Indlæg ialt: 11
Fra  BADUT FILM Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej har sendt dig en PB :)

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er umiddelbart mobilvenlig, men  ikke rigtigt responsiv - tilpasser sig ikke til forskellige skærmstørrelser. Der er forkert sprogtag - en. Siden er lidt langsom.  Og sidst men ikke mindst er designet nok lidt old school.

WIX har aldrig levet op bare nogenlunde op til Googles Best Practice i forhold til SEO.

Inden du ofrer for meget på en WIX-side, bør du sikre dig, at siden i det mindste er responsiv, rimelig hurtig og at den kan leve op til de mest basale krav i forhold til SEO.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop lavet en video som præsentation til min hjemmeside.. Måske de 5 minutter er for langt.. Meeen det er også første video...

Lavet med værktøjet Doodley, som jeg fik til 67 $ som en lifetime licens... Man kan lave ret mange ting med det...

Se videoen her:

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 02:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frants,

Jeg har arbejdet med produktion af animationsfilm siden 2013.

Se mine svar her: 

1: Ja, det virker - du kan se og høre hvad et par af vores kunder fortæller om effekten her: 

Michael: 

Mickey: 

2: 

Prisen starter ved 6.000 kr for 30 sekunder inkl alt: manuskript, storyboard, illustrationer, voice over etc.

3: 

Der findes en del der tilbyder dette på det danske marked nu, heriblandt os :) og så kan der også findes nogle værktøjer/software hvor meget af det er lavet på forhånd for dig som du kan prøve af. 

Hvis budgettet ikke er det store kan du prøve at finde en leverandør inde på f.eks Fiverr og se om det lever op til dine forventninger. 

Mvh.

Kristian

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)