Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Onlinecommunity for unge.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Vi er nu nogen unge drenge der har færdiggjort vores  "lille" projekt,
og jeg synes det ville være sjovt at få en vurdering af hvad siden i virkeligheden er værd.

Hvad ville i mene at en side som denne er værd?
Den indeholder; brugere, profiler(m. tekst, profilbilleder, gallerier, dagbog, gæstebøger med privatbeskeder og offentlige beskeder, seneste besøgende), chat med admin muligheder for stortset alt + sitet indeholder en valuta som man kan købe VIP profil for, og denne møntenhed kan man samle op i chatten eller "smide" i chatten, internt postsystem, smileys, privatgallerier med kodebeskyttelse, VIP profilfunktion med ekstra funktioner, and so on.
I kan selv blive klogere ved at kigge på siden :)

I kan finde siden på www.VUX.dk

Håber nogen vil komme med et bud!

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 23:06

Det kommer jo an på antallet af brugere, antallet af nye brugere hver dag, antallet af betalene brugere, antallet af besøgende osv osv. Man kan ikke bare give et bud, ved blot at se på selve siden. Smile

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Feb 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 00:04

Jeg tænkte nu mere på systemet og domænet med de ca. 5000brugere der er nu :) 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 07:52

System og domæne er ike i sig selv så meget værd. Det der er noget værd er enten at forretningen er god, eller at der er et rigtig godt potentiale til at den kan blive det for den rigtige køber.

Så for at blive noget værd skal i enten have en helvedes masse brugere eller tjene gode penge. Med de nuværende 5.000 brugere er det nok ikke så meget værd, med mindre der lige står en og bare VIL have det.

I skal ikke spekulere så meget over hvad det værd lige nu. Brug energien på at gøre det til en god forretning, så skal det nok komme :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 12:26

Hej Faust.

Hvis I har 5000 aktive brugere, må du gerne give mig et kald, idet jeg måske vil kunne bruge jeres site til noget videreudvikling. Har du stats på brugernes demografi?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)