Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify - Syncee.io - CSV fil

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 16
Fra  Dufant ApS Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

I forbindelse med en dropship aftale, skal jeg have gang i en shopify shop! (har ingen erfaring med shopify)

jeg skal dagligt kunne få opdateret en CSV fil, og det skulle man kunne gøre me Syncee.oi

Spørgsmålet er nu! Bør jeg selv kunne finde ud af det ? (har link fra kontakt) eller skal der en med lidt forstand på sagerne på?

Er der anbefalinfer til Shopify brugere, som evt kunne hyres til opgaven?

Syntes ikke rigtigt man kan google sig frem til en realistisk pris på en shopify shop ? Hvad betaler i andre ? (kender priser på indløsningsaftaler)

Mvh
Claus

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Claus

Shopify er jo en løsning i sig selv hvori med lidt teknisk kunnen, du selv kan sætte det hele op.
Hvis du vil bruge din tid andetsted vil jeg anbefale at få en anden til at sætte shoppen op for dig. 

Vær dog opmærksom på de tilbud du får hvis du vælger denne løsning da du jo selvfølgelig skal betale for Shopify hver måned. 
Du kan få 14 dages prøvetid også kan du starte med deres basale pakke hvis det er. Den er længe nok for de fleste mindre shops. 

Vær dog også opmærksom på at Shopify tager en procentdel af din omsætning uafhængelig af dine indløsningsaftale.

Angående Syncee.oi til Shopify er det yderst nemt hvor du også kan få den til at opdatere dine produkter og priser automatisk 1 gang dagligt hvis din dropship leverandør skifter priser eller hvis du vil tage højde for valutakurser. 
 

Skriv gerne hvis du har behov for hjælp eller en total-løsning. 

Mvh
Martin Jensen
Startline.dk

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Tilmeldt 7. Mar 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Pairy.dk Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus.

Jeg kommer fra virksomheden Pairy.dk

Vi har lavet en del skræddersyede løsninger med CSV filer, og vores system snakker sammen med Shopify. Så hvis du ikke får Syncee til at fungere kan vi helt sikkert hjælpe dig med integrations delen.

Hvis det har interesse er du meget velkommen til at kontakte os på support@pairy.dk.


Du ønskes en god weekend.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)