Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cvr til dropshipping?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 19
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ved at prøve at lave en dropshipping, mest af alt for sjov, og hyggens skyld, men hvilket cvr skal jeg vælge?

Jeg vil jo ikke have noget lager, og kommer ikke til at indbetale det store, jeg har selv tænkt at et IVS er bedst, er i enige der?

Er der noget jeg skal være opmærksom mht IVS, hvad skal jeg betale i skat, og har jeg pligt til at offentliggøre regnskab når det "kun" er et ivs?

Venlig Hilsen
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Drop det-  du ved for lidt og slår dig lige som de 25% af alle IVS der er blevet tvangslukket eller gået konkurs på 4 år. Du er nødt til at sætte dig helt anderledes ind i ting
Du skal betale skat af dit overskud - som selskabsskat og det får ud som løn som personlig skat - dit IVS skal være omfattet af lovpligtig ansvarsforsiking uanset du har løn eller omsætning - du skal regne med 3000 kr til bank mest og dit regnskab skal offentligøres og skal lave og koster en god del ofte
Dertil komme nok nyt lovforslag om IVS skal opspare 50 - 60.000 kr af deres overskud til bunden kapital inden 2020 som klar risiko-  og ellers lukkes - og dropshipping er hundevsvært at tjene på

Rent ud-  Jeg tror slet ikke du er klar

vh John hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Drop det-  du ved for lidt og slår dig lige som de 25% af alle IVS der er blevet tvangslukket eller gået konkurs på 4 år. Du er nødt til at sætte dig helt anderledes ind i ting
Du skal betale skat af dit overskud - som selskabsskat og det får ud som løn som personlig skat - dit IVS skal være omfattet af lovpligtig ansvarsforsiking uanset du har løn eller omsætning - du skal regne med 3000 kr til bank mest og dit regnskab skal offentligøres og skal lave og koster en god del ofte
Dertil komme nok nyt lovforslag om IVS skal opspare 50 - 60.000 kr af deres overskud til bunden kapital inden 2020 som klar risiko-  og ellers lukkes - og dropshipping er hundevsvært at tjene på

Rent ud-  Jeg tror slet ikke du er klar

vh John hannover

Giver John ret (igen!). Glem alt om IVS i alle tilfælde. Hvis du endelig er "rigtig" iværksætter og du i næste uge har brugt mere tid på dine tanker, undersøgt noget, skrevet til nogle, skrevet lidt ned mv. så opret blot almindelig CVR - personligt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)