Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man købe domæne et særligt sted?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Jeg er i den spæde start med at opstarte en webshop og skal nu hvad købt domæne.
Jeg kan ikke lige gennemskue om det er helt lige meget hvor man køber det henne? Sidder der en derude der har lidt mere viden på området end mig? :D

Mvh Kamilla

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 96
Fra  Minie.dk Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kamilla,


Du kan I princippet købe dit domæne hos en hvilken som helst udbyder! :) Men for alle involverede så er det nok det nemmeste, hvis du køber det, der hvor du har tænkt dig at hoste din hjemmeside... One.com, UnoEuro.com et begge gode bud, at starte ud med - Afhængig af hvilken form for hjemmeside du ønsker...

Skriv gerne en privat besked til mig, hvis du ønsker mere rådgivning om emnet :)


- Louise

Tilmeldt 28. Jan 19
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dit svar! Jeg har sendt dig en besked :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja domænet koster ikke så meget, det kan man sagtens købe separat.. men dit domæne skal også bo et sted - f.eks. På et webhotel. De billigste pakker med webhotel og domæne koster omkring 350 kr fordi der er oprettelsesgebyr mv..

Men derfra er det super nemt at starte op... jeg bruger Unoeuro med wordpress/woocommerce.

Tilmeldt 29. Oct 18
Indlæg ialt: 25
Fra  OKEIwebbureau Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Koastrup.

Overvej evt. at kontakte https://cHosting.dk som har flere gode løsninger til en webshop. Priser fra 20 kr. om måneden. Jeg kender en som sidste år blev kunde hos cHosting.dk, og han oprettede en webshop på det lille webhotel til 20 kr. Og han er MEGET tilfreds og omsætter fint.

Mvh.

Lederuddannelserne.dk

Find næste lederuddannelse, lederkursus og workshop på Lederuddannelserne.dk!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)