Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nummerplade opslag til wordpress plugin.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære jer, 

Jeg er søger et nummerplade opslagsværktøj, som man ser på mange reservedele hjemmesider. Det virker til at alle har et tilsvarende standard modul, men har ikke kunne finde ud af hvilket modul der er tale om. Nogen som kan hjælpe med dette? 

Eksempler: 

www.thansen.dk

www.hoyer-autodele.dk

www.autobutler.dk

Mvh

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Apr 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Tak for svar. 

Det du skriver er selvfølgelig også en mulighed for at lave en skræddersyet løsning. Det undre mig bare at alles opslagsmodul er identiske i udseende, så jeg tvivler nemlig på at de har fået det skræddersyet. Jeg tænkt at der måske derfor var en standard plugin som man kunne tilkøbe, eller eventuelt var ét firma som lavede den løsning man ser på de andre hjemmesider. 

Mvh

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Haider,

Nu ved jeg ikke til hvilken platform du leder efter et plugin til nummerpladeopslag, men til Woocommerce findes der i hvert fald ikke umiddelbart nogen plug'n'play løsning - jeg har søgt efter det længe selv i fobindelse med at jeg skulle bygge en shop.

Vi valgte at lave en custom løsning i sidste ende, som forbandt til en af de nummerpladedatabaser der findes derude.

Held og lykke med jagten.

Mvh. Lars

Tilmeldt 21. Apr 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Tak for svar. 

Jeg skal bruge det til Wordpress, og har heller ikke kunne finde noget plug'n'play der. Ret ærgerligt der ikke er et plugin. 

Okay, må jeg spørger hvor meget det kostede jer (ca.) at lave denne løsning? Og fungerer den fint? 

Mvh

Tilmeldt 28. Jan 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Mig bekendt finder du ikke en færdig løsning til dette, da markedet er regionsspecifikt og dermed forholdsvis lille. De par webshops jeg kender som har denne funktionalitet, har alle været ude og købe sig til løsningen. Der er oftest tale om et opslag i motorregistrets API for at få bilmodellen, for så at lave et opslag hos f.eks. TecDoc for at få bilmodellens ktype-nummer.

Du er velkommen til at smide en besked, hvis jeg skal hjælpe dig videre.
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have kodet det i PHP og så det kan fungere som et plugin i wordpress. Det skulle være lige ud af landevejen, dog vil du løbe ind i problemer hvis datamængden er 70GB så din hosting skal kunne håndtere dette eller du skal over på en større server end de typiske shared hosting setups.

Afhængig af data bør man kunne rense det først så det ikke fylder så meget.

Rent praktisk vil det nok give mest mening at kode det op imod sin egen api så data og api ligger på egen server og så trækker man data herfra til sin hjemmeside

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Gå ind på søgesiderne og kig i bunden. 

Der står der hvad de første to har brugt. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 21. Apr 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter, 

Tak for dit svar. Har du en idé om hvad en sådan løsning vil koste ca? Og hvem kan lave denne løsning? 

Tilmeldt 21. Apr 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gita, 

Godt set! Så er jeg lidt tætter på at finde en løsning, tak!

Mvh

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)