Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App udvikler søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa, 

jeg har brug for hjælp til en ide om at få udviklet en app og har brug for en partner som har erfaring med at udvikle teknisk komplicerede apps.

ideen kan jeg fremlægge senere da den er fortrolig.

Smid en besked ved interesse.

Tilmeldt 30. May 18
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

IKoc:

Hejsa, 

jeg har brug for hjælp til en ide om at få udviklet en app og har brug for en partner som har erfaring med at udvikle teknisk komplicerede apps.

ideen kan jeg fremlægge senere da den er fortrolig.

Smid en besked ved interesse.

Saa kommer standard spoergsmaalene:

Hvad er dit budget

Og hvilke platform skal din app virke paa? Android, iPhone, Windows, Mac OS X, Windows Phone???

Fra Sønderborg
Tilmeldt 21. Mar 17
Indlæg ialt: 59
Fra  Unique Code ivs Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

ALLE har en idé til en app og jeg mener ikke bare at nogen her og der har en idé. ALLE har en idé! Som programmør bliver jeg altid spurgt "kan du lave sådan en app der.. jeg har nemlig en god idé". Yeah right.. den har jeg hørt så mange gange før. Hvorfor er det vi skal skrive til lige nøjagtig dig? Sørg for at skabe lidt interesse i stedet for at gøre som alle andre og bare sige "Jeg har en idé. Skriv for mere info". Nope... Det gider jeg sgu ikke! Hvis jeg skulle skrive til alle dem der beder mig om det så kunne jeg ikke lave andet hele dagen. Dem jeg skriver til, er dem som fanger min interesse og som gider bruge mere end en enkelt lille sætning på at beskrive deres nye store forretnings eventyr. Du fremstår useriøs og uprofessionel med en indlæg som det her. Sorry to say.. Hvis jeg skal ud og ofre 100-vis af timer på en idé uden at være sikker på om jeg overhovedet får betaling for det, så skal jeg satme også fyldes med motivation og inspiration fra starten!

Hvis du gerne vil have fat i den rigtige udvikler så skal du også gøre lidt (meget) mere for at fange vedkommendes interesse. Lige nu er du bare en del af pøblen og dine få ord drunker blandt alle de andre som også skriger "JEG HAR EN IDÉ TIL EN APP!!"". Nu siger du så at "Jeg kan jo ikke bare røbe min idé" men jo det kan du (næsten) godt. Del så meget info som muligt uden at du røber de vitale dele i din idé. F.eks. hvis din video handler om video streaming så er det jo noget du sagtens kan nævne. Eller hvis det handler om B2B eller mad opskrifter eller hvad det nu er. Så har du også en bedre chance for at finde den udvikler med de rigtige kompetencer. Fortæl så meget som muligt og hvad du selv bidrager med og hvorfor den her idé inspirere dig så meget så du gerne vil ofre bil og hus for at få det til at lykkedes.

Du skriver det er en teknisk kompliceret app så hvad er dit budget? Det kommer til at koste mange mange penge. 100.000+ kr. hvis det er en kompliceret app. Små dumme apps kan du godt få lavet meget billigere, men de store "rigtige" apps koster kassen og tager lang tid at lave. Så forbered dit materiale og budget og vær klar til at afgive andele af firmaet til udvikleren. Så prøv igen og gør lidt ekstra ud af det. Hvis du idé rent faktisk er god (hviket 99% af alle idéer ikke er..) så skal det nok lykkedes for dig.

Fra København
Tilmeldt 1. Aug 18
Indlæg ialt: 16
Fra  Bluebell ApS Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Jeg kan egentlig godt forstå den medfart du får i tråden for rigtig mange har ideen, men det afgørende er eksekveringen og de færreste udviklere gider arbejde gratis. Når du samtidig hverken beskriver ideen i grove træk, hvilke platforme den skal udvikles til mv. er det svært at forholde sig til. 

Jeg tror det bedste for dig ville være, at få udarbejdet en detaljeret kravspecifikation på dit projekt. Så du ved hvad det indebærer og når timingen er rigtig, kan indhente priser på opgaven. 

Det vil samtidig også gøre at den enkelte udvikler bedre kan vurdere omfanget. 

Du er velkommen til at kontakte mig, så vil jeg gerne prøve at hjælpe dig lidt videre.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)