Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tryk af plakater til Webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jun 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle:-)

Da jeg så småt er igang med at udvikle en plakat webshop, er jeg ved at undersøge forskellige ting og har brug for jeres erfaring og viden hvis I føler for at dele:-)

Hvem kan I anbefale til tryk/print? Er umiddelbart ikke interesseret i dropshipping, da tanken er at oprette firma på hjemmeadressen og have varelager her.

Og hvad er jeres erfaring med fornuftige priser pr stk.

Hvem vil I anbefale som fragtfirma? Tænker selv GLS eller pakkelabels.

Vil forhandle i to str: 29,7x42 og 50x70 til en salgspris på 249,- og 349,-

Hvis I har andet der kan tilføjes som vigtig viden i en nyopstartet webshop vil jeg meget gerne høre fra jer:-

Rigtig dejlig dag til Jer.

Venlig hilsen Line

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

  Hej Line.

I min virksomhed MediaMouse laver vi plakater for en hel del webshops, fotografer og illustratorer.
De fleste vælger dog dropshipping, så de netop ikke selv skal have et lager af plakater.
Men omvendt, så er deres stykpriser logisk nok også noget højere, da de oftest kun bestiller 1 eller 2 plakater af gangen.

Jo flere plakater du bestiller af gangen, desto lavere kan priserne også blive. Og hvis du selv vil have plakaterne liggende på lager og selv sende dem ud efter ordre, så vil det give rigtig god mening, at bestille en pæn stak af gangen. Dog vil jeg anbefale dig her i starten, ikke at bestille mange plakater på én gang, men lige vente lidt og se om der tegner en tendens.
Næsten alle vores plakat-kunder har en eller anden trend i hvilke motiver der sælger mest. Og der går trods alt lidt tid, før du kan begynde at vurdere hvordan salget går. Så det kan eventuelt være en god idé at starte ud med dropshipping, indtil du har en fornemmelse af hvordan salget går. Ellers bliver det indirekte dyrere for dig, når du skal betale for forsendelse til dig - og så efterfølgende betale for at sende plakaten videre ud til slutkunden.

Hvis du vil have nogle priser, så send mig gerne en email på jesper@mediamouse.dk med antal. Så kan jeg regne nogle priser ud til dig, så du kan se hvilken volumen der bedst kan betale sig for dig.

Du kan læse lidt om plakater inde på vores hjemmesidehttp://www.mediamouse.dk/Produktion-plakater.htm

/Jesper

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jesper.

Fik du løst dit problemstilling med din konkurrent?

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker du på dem, som mente at de bare frit kunne tage billederne fra vores hjemmeside, og så prøve at få det til at se ud, som om de lavede vores ting? Smile

Så ja og nej. Det endte jo med advokat m.m. før de stoppede. Men de har tilsyneladende stadig ikke forstået hvad der indebærer at vores navn, MediaMouse, er et registreret varemærke. De bruger ihvertfald stadig indimellem vores navn i reklamemæssig øjemed. Så på et eller andet tidspunkt må de jo have en ny svingtur i den juridiske mølle...  

/Jesper

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Norbøll:
I min virksomhed MediaMouse laver vi plakater for en hel del webshops, fotografer og illustratorer.
De fleste vælger dog dropshipping, så de netop ikke selv skal have et lager af plakater.
Men omvendt, så er deres stykpriser logisk nok også noget højere, da de oftest kun bestiller 1 eller 2 plakater af gangen.

Printer i også på Aludibond - aluminium ?

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, det gør vi, ligesom vi også kan køre på PVC og andre pladematerialer.
- Vi har også en Zünd G3 til udfræsning, hvis pladen skal være i en anden form end firkantet.

/Jesper

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv evt. at tjekke Nordic Digital Lab i Randers. Deres printkvalitet er i hvert tilfælde i top.
Priserne er laver når du er oprettet som kunde, og måske kan du få et tilbud, hvis du skal have mange.

http://nordicdigitallab.dk/plakat/

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)