Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Ud over de store billeder der kører hen over øverst på hjemmesiden, hvad ville I så forbedre på hjemmesiden vanlosecykelcenter.dk?

Og hvilke hjemmesider gerne med webshop synes I er rigtig gode, layout mæssigt og funktionelt ?

Hvilket cms system til rimelig pris vil I anbefale til en webshop, gerne fordele og ulemper ved systemet? Og hvilke cms systemer skal man holde sig fra?

Jeg takker på forhånd for alle kommentarer, store som små.

Mvh Lisehuset
Tilmeldt 18. Jan 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
vanlosecykelcenter.dk
Tilmeldt 6. Jan 19
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes du mangler nogle action buttons. Jeg bliver lidt forvirret, og ved ikke helt hvor jeg skal hoppe hen på siden. Og så ved jeg ikke om det meningen, men layout messigt, så passerer jeres midterste tekst ikk ind med resten af forsiden.

Når man kigger rundt i din shop, så scroller dine cykler over din navigation, og ikke bag den? Er det meningen? prntscr.com/m9bjkn

Fra København
Tilmeldt 23. Mar 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Conceptu IVS Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lise, 

Du får også lidt feedback herfra, som jeg håber kan bruges :)

Først synes jeg udsalgs-skiltet på forsiden, bør fjernes eller laves mere elegant. Det ser sløret ud og tror desværre det har en negativ effektiv på konverteringsprocenten.

Samtidig synes jeg godt hjemmesiden kan strømlines i højere grad, fx. ved at al teksten har samme skrifttype på hele sitet. Det giver en mere gennemfør brugeroplevelse. Held og lykke med det.

Fra Odense S
Tilmeldt 14. Jan 19
Indlæg ialt: 36
Fra  Advedia Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lise.

Jeg tilslutter mig Coneptus udtalelser. Specilet om det med banneret. Sørg for at det er i skarp kvalitet og ikke sløret. Det sender et budsskab der hurtigt kan komme til at virke useriøst og at man ikke lige har haft tid/lyst til at få lavet et ikke sløret billede.

Dernæst vil jeg klart anbefale at se om du kan få rykket drop-down boksen fra menupunktet "Racercykler". Når man skal ned på de links der er kan man hurtigt komme til at aktivere menupunktet ved siden af.

I kurven, når man kommer ind på den underside med varer i kurven, står der i bunden "Så lidt koster det pr. måned", men ingen pris på hvad det koster pr. måned. Enten få det fjernet eller få integrationen fuldt kørt igennem :-)

I bunden af din hjemmeside kan man tilmelde sig noget med sin email adresse, men der står ikke hvad det er og hvad man får ud af at melde sig til.

Ellers synes jeg det er en rigtig fin side! :-)

Noget helt andet, så ved jeg ikke hvordan jeres farveskala er, men det hele er meget grønt, inkl. knapperne du/I gerne vil have folk til at klikke på. Så tænker at det ville være fedt for jer hvis man kunne få de knapper man gerne vil have folk til at klikke på, til at skille sig ud fra resten af designet for at skabe fokus.

Hvis jeg tager mine online markedsføringsbriller på, så er der også nogle enkelte ting du kan gøre for at hjælpe dig selv. Sørg for at der er markant mere tekst på dine kategorisider. F.eks. Herrecykler så er der lige knap og nap halvanden linje tekst og ift. kvalitet på Google Ads og SEO så er det vigtigt at der kommer mere tekst der.

Håber du kan bruge noget af det til noget og sig gerne til hvis du skal have hjælp til markedsføringen af det :-)
Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

De meget grynede billeder kombineret med alt den fokus på at råbe TILBUD OG UDSALG OG PRISMATCH gør, at jeg ser hjemmesiden som noget utroværdig.

Fra Hillerød
Tilmeldt 12. Aug 16
Indlæg ialt: 75
Fra  MPD v/Jens Petersen Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Forsiden: Billedet i toppen skal være skarpt og attraktivt, en designet cykel giver bedre resultater end slagtilbud... diskret på et billede kunne der stå 25% rabat i denne måned, eller månedens kup.

Teksterne står generelt helt forkert placeret og husk nu nogle flere SEO tekster.

Faner/undersider: Skal beskrives bedre og med nok ord til SEO. Der skal aldrig stå (Vis alle hverdagscykler?) Alle tekster skal være lige lange på begge sider af spalterne, ellers ser det ikke prof. ud.

Der mangler også en kontakt formular alle steder.

Du har ikke alle relevante søgeord med? så er det bedre at undlade.

Hvor er alle dine ikoner? Facebook osv. Det har også indflydelse på din SEO

Jeg kunne beskrive meget, men kræver dog en hel del tid, håber det lykkes for dig fremover.

Jens Petersen

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisehuset

Alt set med en almindelige brugers øjne, så virker siden meget overskuelig. Børencykler, Damecykler osv. Det er til at finde ud af.

Set med en grafikers øjne, så er billederne og grafikken ikke særlig sprød. Billederne er utydelige og skriften henover billederne gør det ikke bedre.

Set med en SEOmands øjne så er det da helt galt! Der er nok at gå i gang med :)

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor står der Batteri type under Racecykler ??


 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 11. Jan 19
Indlæg ialt: 10
Fra  CondomCity Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fin hjemmeside, men synes at alle billeder der bliver brugt skal være i en god opløsning (kvalitet).
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)