Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mangler jeg til opstart?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 05:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.
Jeg er så ''småt'' igang med at starte virksomhed. Og for at være sikker på, at jeg ikke ser mig blind på alle ting der skal gøres, opretter jeg dette emne, i håb om at i måske kan give lidt indput.

*Jeg har produkter - hertil har jeg oversat beskrivelse og specifikationer, samt billeder
*Jeg har regnet priser - indkøb, salg, levering samt avanceberegning
*jeg har webshop - oprettet produkterne, handelsbetingelser, privatpolitik, om virksomheden,
*jeg har valgt gateway
*jeg har valgt hvor jeg skal have erhvervskonto og valgt tranferwise til overførsel
*jeg har et dokument klar, til indsendelse til Fødevarestyrelsen
* jeg har forretningsplan, marketingplan, og budget
*jeg har valgt dinero, til bogføring og regnskab.
*jeg har penge til opstart, og betaling af div. Ydelser
*jeg har printer, papir, ringbind og lommer
* jeg har samtidig en revisor ''på lommen''

Jeg mangler
* at få cvr nr, momregistrering og import og export.
*herefter skal jeg selvfølgelig oprettes i div ydelser som skal bruge cvr nr.
* jeg mangler indløsningsaftale ved nets
*indesende dokumentet til Fødevarestyrelsen
* mangler facebookside, instagram, twitter, hg.

- jeg har endnu ikke kunder eller reklameret til/for shoppen(da jeg har holdt dette så hemmeligt som muligt, hvis ikke det lykkedes mig at starte), men efter mere end et halvt liv i heste - hunde og dyreverdenen, en omgangskreds(også virtuelt), samt en udtalelse fra en dygtig og forholdsvis vigtig erhvervsdrivende om at jeg, som jeg er, uden tvivl ville kunne sælge luft, til hvem som helst. Desuden er mine omkostninger til drift, så lave at jeg vil kunne betale af egen lomme, uden påvirkninger i min private økonomi.
Så jeg er ikke nervøs for, at jeg ikke får kunder.

Yderligere er jeg eneste danske forhandler af produkterne. Jeg har fra producentens side, fået frit slag i prissætning på alt, og en fast pris på levering til kundens dør. Jeg har brugt en del timer(læs. Mange) på at sammenligne mine produkter - pris, sammensætning, indhold og brug, i forhold til ''kendte'' og ''populære'' produkter der allerede er på markedet, og her ''scorer'' mine produkter højere på flere værdier, og endda til halv pris, hvor jeg stadig har en ret god, meget pæn avance til mig selv.

Jeg har udvalgt et par produktgrupper der bliver lanceret med det samme. Har sorteret i produkterne og valgt nogle der skal lanceres i forbindelse med åbningstilbud og sæsonrelevans.

Hvad kan jeg mangle?
Jeg vil rigtig gerne vise min shop, men er igang med at justere lidt finesser ifht design, mobilversion og eventuelle stavefejl.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

ThereseFrandsen:
* at få cvr nr, momregistrering og import og export.
*herefter skal jeg selvfølgelig oprettes i div ydelser som skal bruge cvr nr.
* jeg mangler indløsningsaftale ved nets
*indesende dokumentet til Fødevarestyrelsen

Hej jeg ville nok have startet med det her efter at du havde en aftale på plads med leverandøren :)

Men du kan vel godt linke til din webshop så du kan få feedback, der er ingen grund til at holde den hemmelig vil jeg mene

Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 06:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har alle aftaler på plads med leverandør

Her er et link
https://thejo.weebio.dk

Kode er abc123

Jeg har tjekket op på domæne, mv

Jeg ønsker ikke at gøre siden online for alle endnu, før jeg har det hele på plads. Især også fordi at der ligger nogle godkendelser fra Fødevarestyrelsen om salg af foder og urter.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du mangler en mail, der hedder det samme som webshoppen. Istedet for en Gmail.
Kan være du har det i tankerne når siden er færdig.

Din sortering af produkter på fx foder siden. Der kan sorteres mellem pris højeste/laveste, populære, der er meget fint. Men tænker du skal fjerne ældste/nyeste. Jeg tænkte bare ældste luder ikke så godt i forbindelse med fødevare.

Når man via mobil scrollet ned af siden. Og rammer et produkt. Så ændre det sig til en stor firkantet kasse hvor navnet står på en grønlig baggrund. Det virker lidt forvirrende syntes jeg. Det er måske en mouse over effekt du har når man er på pc. Men syntes det virker mærkeligt billedet af produktet forsvinder, til fordel for en boks kun med navn.

Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kristian.
Der kommer mail til med virksomhedsnavn
Dette er dog en funktion der skal betales for, så det kommer, men ikke før det hele er klar på siden.

Som nævnt er jeg ved at justere de forskellige finesser, heriblandt mouseoveren på mobilversionen.
Den er lavet ud fra en template, så sidder netop og kigger på, hvordan jeg får div. Ændret.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)