Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Page speed - Jeg får at vide at min side er LANGSOM. What to do?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Mar 18
Indlæg ialt: 41
Fra  ID'et v/Morten Lund Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for et meget konkret og brugbart svar.
Smile
Det må jeg lige få gjort noget ved.

ID'et v/Morten Lund, Samtaleterapi - Massageterapi
https://idet.dk

Tilmeldt 11. Jan 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten,

Umiddelbart så er dit hosting hotel ikke optimalt, jeg ville nok starte med at optimere dette. (Også noget som jeg er igang med at kigge på selv til mit eget site )

Til optimering af billeder så er birme . net et godt værktøj, her kan du indstille både compression og pixel size
Fra Årslev
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 19
Fra  ecore Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan også fra starten tænke optimering ind i sin løsning... ;)

Jeg laver f.eks. sites hvor redaktørerne ikke skal forholde sig til pixels og kilobytes - bare hæld billederne ind i den bedste opløsning/kvalitet du har, og systemet klarer resten.. skal et billede anvendes i forskellige beskæringer, kan disse foretages i media arkivet. Den enkelte template ved hvilken størrelse (pixels) billede der skal anvendes og beder systemet om at genere en optimeret udgave af billedet og cache dette.. og de optimeres også til responsive, så desktop-udgaven af et banner er f.esks. 1920px i bredden, mens den samme side på en mobil har et banner på f.eks. 420px.. ;)

Tilmeldt 11. Jan 19
Indlæg ialt: 10
Fra  CondomCity Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten,

En ting jeg gjorder på min hjemmeside det var at optimere billederne, da de er typisk dem der tager lang tid om at loade :)

Håber du finder ud af det

mvh Nicklas
Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du overvejer at flytte din hjemmeside til Gigahost for 29 kroner om måneden, så overvej lige om ikke det var en bedre ide at flytte den til

https://hosting4real.net/

som drives af Lucas, som har svaret ovenfor. Der kan du få et webhotel for ca. 40 kroner om måneden, og generelt kører rigtig godt.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)