Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger bedre placering på google

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Christian,

Ja, mere end fint. Altid dejligt når noget ikke skal være gætværk. Jeg kiggede lige de Analytics kontoer igennem, som jeg har adgang til, dog i håndværker-nichen men som du kan se her:

Så er bounce/afvisning mv. noget helt andet men det er her du også skal hen. Ift. brugerantal så er det betale lidt on-off som de lyster... men med en bounce på 60% hos dig er der ikke noget der hedder god organisk rangering medmindre man er i en niche uden eller så godt som igen konkurrenter. Sammenligningen er lidt unfair idet deres on-page SEO er ok men det er tal som disse du skal jagte for fremgang selv om mindre også er fint. Hov. i øvrigt benytter de sig også af en gør-det-selv bloghjemmeside med hvordan f.eks. en dør skiftes så sessions varighed er ikke altid så høj.

Min forrige besked er dog stadig relevant ift hvad du bør kigge på men dette er jo netop et godt eksempel på, hvorfor der findes webbureauer og digitale marketing bureauer. Ikke at alle af dem er super gode men somregel er de bedre til tingene end hvad man kan selv og bl.a. dell-time er med til om du er over din konkurrent ift. placering. Selv hvert sekundt du egentlig kan holde på dem, hjælper. Også hvis de klikker sig videre til side-2 er det langt bedre end bare ind og væk.

Nå, men der er nok info fra dit screenshot og efter at have kigget lidt rundt på hjemmesiden til at jeg synes, at du skal prøve at give dig i kast med et nyt tema såfremt du bliver hos allerede nævnte da fastholdelsen mangles, og det kan tekst og grafik ikke gøre alene. Måske de har et andet du kan lide under deres skabelon-nyheder der alle er lidt mere korrekt ift. hvordan det skal gøres pt. Alternativt prøve at bikse noget sammen selv, i Wordpress, Craft, Joomla ud fra et tema du f.eks. finder på themeforest.net og ellers nok skrabe penge nok sammen til at købe noget virkelig godt. Du kan selvfølgelig også sagtens leve med det du har men ift. det du søger vil du ikke nå målet der. Der er jo også de mennesker der mener, at hvis noget sejler et sted, gør det sikkert flere steder.

Ellers vil det bedste råd være, nu hvor du prøver selv, at tænke "fang og fasthold", og det skal gælde hver eneste side og kan du f.eks. ikke lave den perfekte tekst, jamen så gør det du er god til og betal dig fra resten. Er ofte det bedste ift. indtjening.

Mvh Ron.

Se min IT-blog her med en masse fedt. IT-support

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tag og prøv Bricksite.com der kan du oprette dig en gratis hjemmeside og koster kun lidt hvis du skal have flyttet dit domæne dertil og have tilføjet andre funktioner.

Det er forholdsvis nemt at gå til og jeg har selv lavet det til Brittom.dk uden jeg er ekspert og sitet er mobilvenligt med SSL m.m 

Evt vil jeg da godt hjælpe dig med det mod lidt betaling.

Har leget lidt med det og fandt noget hvor jeg tilføjede menuer. Det er lavet på bare små 10 minutter. 

https://web.bricksite.net/faig/jan-15/

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)