Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan i anbefale et trådløst headset, som virker 100%?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 115
Fra  Pro-Speciale.dk Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har igennem tiden købt mange forskellige trådløse headset, som enten hopper i forbindelsen, forvrænger stemmen, løber tør for strøm inden for 1 time eller kommer med støj på linjen.

Har i positive erfaringer med et trådløst headset med tilkobling via bluetooth til IPhone 6S, som virker 100%?!

Jeg tænker noget i stil med en øresnegl med mikrofon. (Max 8 cm lang)

Meget gerne information om mærke og model, som i kan anbefale.

Jeg tager imod gode anbefalinger med kyshånd.

Venlige julehilsner

Lasse

Salgskurser i mødebooking og telefonsalg - Pro-Speciale.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 31. Oct 16
Indlæg ialt: 18
Fra  Hyggeonkel Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Jeg har gode erfaringer med Plantronics. Eksempelvis Plantronics Voyager 5200. Lydkvaliteten er ganske god og det er holdbarheden også. Dog skal du nok påregne løbende at skifte de små silikone ørepropper. Men de er ganske fornuftige i pris.

Eneste anke jeg har indtil videre er, at 5200 modellen som std. skal oplades ved at man sætter et usb-kabel i headsettet. Ved forgængeren fulgte der en "magnetisk" holder/oplader med. Noget tilsvarende kan dog også købes til 5200 modellen, men er en tand dyrere.

Dbh. & god jul

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 96
Fra  Minie.dk Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Prøv at hive fat i drengene/pigerne fra Ergopartner i Køge! :) De er super skarpe til sådan noget, og kan med garanti hjælpe dig i din søgen... Hos dem kan du også låne/prøve headsets i en rum tid, før du køber/betaler... :)

- Louise

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 115
Fra  Pro-Speciale.dk Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hyggeonkel:

Hej Lasse,

Jeg har gode erfaringer med Plantronics. Eksempelvis Plantronics Voyager 5200. Lydkvaliteten er ganske god og det er holdbarheden også. Dog skal du nok påregne løbende at skifte de små silikone ørepropper. Men de er ganske fornuftige i pris.

Eneste anke jeg har indtil videre er, at 5200 modellen som std. skal oplades ved at man sætter et usb-kabel i headsettet. Ved forgængeren fulgte der en "magnetisk" holder/oplader med. Noget tilsvarende kan dog også købes til 5200 modellen, men er en tand dyrere.

Dbh. & god jul

Hej Hyggeonkel

Mange tak, dem vil jeg prøve at kigge på.

Glædelig jul!

Dbh Lasse

Salgskurser i mødebooking og telefonsalg - Pro-Speciale.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 115
Fra  Pro-Speciale.dk Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise,

Mange tak, jeg vil lige høre dem hvad de vil anbefale.

Glædelig jul!

Dbh. Lasse

Salgskurser i mødebooking og telefonsalg - Pro-Speciale.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)