Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til markedsføring af software virksomhed / opsøgning af kunder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en virksomhed placeret centralt i Aarhus – vi søger en samarbejdspartner som er istand til at markedsføre os socialt. 

Vi beskæftigere os med softwareudvikling og har en ganske fornuftigt økonomi. Vores udvikling foregår primært i Ukraine men vi har også udviklere i Danmark – totalt er vi 10 ansatte en omsætning på 4 millioner og overskud er på 500.000 i år. Næste år stiger vores omsætning samt et forventet overskud på 1 million kroner.  Virksomheden er kapital stærk og har ingen gæld.

Jeg har startet virksomheden for 5 år siden og beskæftigere mig idag med salg, markedsføring samt udvikling. Min interesse er udelukkende udvikling og vi har fundet vores opgaver såsom worksome og så personlige kontakter. Der er ikke gjort andre tiltag for markedsføring.

Blandt vores kunder er primært store Danske virksomheder som vi har samarbejde med over flere år – vi har næsten ingen små kunder. Det har jeg valgt for at have stabile samarbejdspartnere.

Vi søger en samarbejdspartner med erfaring mht til markedsføring på de sociale medier,  hjemmeside men også finde nye kunder osv. Vi er ikke bange for at smide nogle penge efter opgaven – det skal blot være med fokus på at det skal give resultater. Du vil i meget høj grad kunne planlægge hvordan vi gør det og vil fra dag 1. have ansvaret for vores markedsføring.

Tilmeldt 7. Feb 18
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har sendt dig en PB.

Mvh.

Marcus

Brug for hjælp til online markedsføring? Send en mail til kontakt@waymedia.dk 

[Facebook Annoncering] [SEO] [VIDEO]

Tilmeldt 16. Dec 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis I er fra Aarhus, så kunne Micky Weis måske være en mulighed?

Alternativt er der et par firmaer i Aarhus, der også beskæftiger sig med FB ads - medmindre det ikke er noget krav, at virksomheden skal være fra Aarhus, så er der også et par store aktører over i KBH
Fra Oslo
Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Fonvig Group Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej JHC.

Det lyder spændende! - og lige et opgave som jeg kunne tage hånd om.

Som minimum ville jeg anbefale at få:

- optimeret jeres hjemmeside efter google (SEO)
- opsætte en markedsføringsstrategi
- en handlingsplan (markedsføringsplan) udfra strategi
- eksekvere 

Hvad hedder jeres virksomhed?


Med venlig hilsen
Steffen H. L. Fonvig

Steffen Fonvig | Stifter af Fonvig Group

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)