Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af elektronik

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en brandgod ide til produktion af noget elektronik, men ved ikke helt hvor jeg skal få det produceret. 

Er der nogen som har gode erfaringer med hvor jeg evt. kan henvende mig? er både åben for indland og udland :-)

På forhånd tak.

Vh.

Klaus

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor kompleks er din idé? Kan du komme lidt nærmere ind på funktionen?

Har du en prototype?

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus:

Hej

Jeg har en brandgod ide til produktion af noget elektronik, men ved ikke helt hvor jeg skal få det produceret. 

Er der nogen som har gode erfaringer med hvor jeg evt. kan henvende mig? er både åben for indland og udland :-)

På forhånd tak.

Vh.

Klaus

De regionale væksthuse er et godt sted at starte. Der er en del virksomheder der fokuserer på outsourcing, og der er en del software/hardware huse, men hvor komplekst er det og hvad har i af penge?

Du kan få billige ting lavet på diverse freelance platforme, men kvaliteten er givet svingende.

Skal du have lavet 10 eller 10000?

Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

MS@ har ikke en prototype udover en grafisk tegning, men er ikke specielt kompleks :)

Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

BroncofanDK@ antallet kommer helt an på prisen, men som udgangspunkt vil et sted imellem 200-500 være en god start.

Kan du henvise til nogle platforme ?

Har som udgangspunkt ikke ret mange penge så skal låne/have indskud, men en prisafklaring vil være på sin plads inden :)

Tak for svar forresten - væksthuse ser spændende ud.

Tilmeldt 1. Mar 18
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Få en elektronik ingeniør / tekniker til at tegne et printboard og diagram. Få det printet i Kina. Test om det virker som forventet, og lav ændringer.

Overvej at lave 3D print af designet for at teste før der bliver bestilt støbeforme osv. Der er altid ændringer undervejs.

Hvis jeg skal hjælpe yderligere med processer fra ide til endeligt produkt er i velkomne til at sende en besked her inde.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus:

BroncofanDK@ antallet kommer helt an på prisen, men som udgangspunkt vil et sted imellem 200-500 være en god start.

Kan du henvise til nogle platforme ?

Har som udgangspunkt ikke ret mange penge så skal låne/have indskud, men en prisafklaring vil være på sin plads inden :)

Tak for svar forresten - væksthuse ser spændende ud.

Jeg vil ikke specifikt anbefale nogen, men en del af FabLabs har elektronikfolk, der er opfinderforeninger....

Hvis du skal have noget udviklet på den vil ville jeg bruge noget som guru.com/people by the hour.... og hvis du er mere selvhjulpen så services som Pad2Pad.

Farnell og RS har udviklingsfora men jeg ved ikke hvor meget hjælp de er, og ellers er der eksempelvis ingeniørstuderende.

Der er også mange danske udviklere, men til 1000kr eller mere i timen forsvinder dine beskattede midler meget hurtigt, og hvis det ikke er 100% perfekt første gang kan du være sikker på at du hører fra ingeniør/programmør #2 hvor stor en idiot den første var.

Der er et firma der hedder Kapacitet - som for 5000kr + moms laver en session med mekaniske/elektriske ingeniører for at diskutere dit projekt, og noget sådant kan være gode penge at bruge for at komme 80% af vejen.

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tag fat i Henrik fra flexsolution han kan få det tegnet og lavet i DK og i udlandet

Thomas

Fra Taulov - Fredericia
Tilmeldt 18. Apr 10
Indlæg ialt: 111
Fra  WedeCon Design - Elektronik Prototype Produkt Udvikling Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

   Du kan prøve at se denne hjemme-side , der muligvis kunne hjælpe dig med noget elektronik

Elektronik Produkt Udvikling, Bluetooth, WiFi, GSM, NB-ioT

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)