Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af hjemmeside

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 27. Dec 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen (-: 
Jeg har en lille shop hvor jeg sælger håndlavede modelskibe.
Jeg har lavet mig en simpel lille hjemmeside: www.modelskibene.dk

men mit problem er, at 95+% af mine besøgende ikke bevæger sig videre end til forsiden.

Er der nogle herinde som kan komme med råd til hvordan jeg kan optimere dette og derved
forhåbentlig sælge nogle flere skibe på siden?

Mange tak! Big Smile

Mvh Jakob. 

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Man skal kigge godt efter for at finde ud af at du sælger dem, det er ikke tydeligt at det er noget du sælger, virker mest som en side om modelskibe.

På f.eks. https://modelskibene.dk/collections/modelskibe skal man gå ind på et skib for at se at det kan købes.

Jeg aner ikke som kunde hvem jeg handler med, det fremgår ikke tydeligt hvem du er, det skal jeg lede efter.

Jeg kan hellere ikke se nogen handelsbetingelser.

Paypal er desværre ikke noget danskere bruger ret meget, jeg tænker du skal kigge på en anden betalingsløsning, evt. hvis det skal være næsten gratis, så brug stripe. 

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som skrevet ligner det ikke en shop , der er ingen call to acction

Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Flotte billeder!Big Smile

Som Nicolay nævner skal du nok prøve at gøre formålet lidt mere klart og få fremhævet at du gerne vil sælge modellerne. Måske et menupunkt der hedder webshop, køb, priser eller lignende?

Personligt er jeg stor fan af  at have en synlig menulinje på siderne, i stedet for knappen "stregerne", hvor man aktivt skal åbne for at se valgmulighederne (men det er muligvis en smagssag). 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

thor-thor:
Personligt er jeg stor fan af  at have en synlig menulinje på siderne, i stedet for knappen "stregerne", hvor man aktivt skal åbne for at se valgmulighederne (men det er muligvis en smagssag). 

Yes nemli ja helt enig

Fra Randers
Tilmeldt 27. Dec 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for svar!
Jeg kan godt se hvad i mener, og sådan havde jeg slet ikke tænkt på det.

Jeg vil forsøge at gøre det mere synligt at jeg ønsker at sælge skibene og ikke blot vise dem. 

Det er muligt at betale med Visa etc på siden.

Mvh Jakob.

Fra Randers
Tilmeldt 27. Dec 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for det! :D

- Det vil jeg prøve! tak


Fra København
Tilmeldt 1. Aug 18
Indlæg ialt: 16
Fra  Bluebell ApS Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob, 

Vil lige give mit besyv med. 

I forhold til det du skriver om, at en stor andel ikke bevæger sig videre fra forsiden, så irriterer det mig personligt med det popup vindue der kommer med det samme. Inden brugeren overhovedet har fået en idé om hvad siden omhandler. 

Jeg ville gøre, så det først kommer efter brugeren har været nogle minutter på hjemmesiden. Ellers er der formegentlig næsten ingen som gider at give deres e-mail alligevel. 

Samtidig vil jeg klart anbefale dig at få puttet navn, evt. CVR, adresse og kontaktinfo i footeren, da det styrker troværdigheden og kan bidrage positivt til din konverteringsprocent. Og tilmeld få oprettet en Om os eller Kontakt side. 

Går ud fra du har styrket hjemmesidens fokus siden trådstarten, for synes i hvert fald det er OK tydeligt du sælger modelskibene nu :)

Tilmeldt 4. Dec 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jakob.
Er enig med de andre.

Også synes jeg også du bør tilføje en form for livechat - dette kan f.eks. være facebook messenger livechat, som er super simpelt og installerer i Shopify - hjælper dig gerne med opsætning

Med hensyn til at sælge mere, kan jeg se du bruger e-mail marketing? E-mail CTR ligger typisk på 3,26, hvor imod du med Messenger Marketing (chatbots) får en CTR på 28,3 % jf. smart insight undersøgelse. Så hvis du fik udviklet en chatbot er jeg sikker på dit salg ville boome, får alle og en hver er jo på Messenger :)

Du kan prøve vores AI-Chatbot her: https://m.me/200013944250580
Du kan prøve en e-commerce test-chatbot her: https://m.me/ceux1

Håber det hjalp lidt!

VH/BR,
Seb / ChatbotR
Fra Randers
Tilmeldt 27. Dec 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon (-: 
Det er hermed rettet angående popup vindue med nyhedsbrev - det er jeg helt enig med dig i.

De andre ting vil jeg få rettet! 
Mange tak for svar 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)