Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncør / influencer netværk søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Dec 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har en meget populær madblog, som jeg driver ved siden af mit fuldtidsjob. Efterhånden som bloggen er vokset over de seneste 6 år er arbejdsmængden også og jeg har simpelthen ikke længere tid til selv at styre annoncer/sponsorater, m.v. 

Indtjening på bloggen vil jeg fortsat have, eftersom der er udgifter til råvarer, hosting, osv. (og det er jo også en motivationsfaktor) så jeg leder efter et godt annoncenetværk/influencernetværk, som vil stå for at vælge og publishe annoncer til mit site. Kender I et godt mediehus til det?

Jeg har prøvet Concept, hvilket var et rædselsfuldt samarbejde, så det opsagde jeg efter 3 måneder. 

BloggersDelight er også udelukket, da jeg nægter at overdrage kontrollen af mit site (eller på anden vis sælge min sjæl/hjertebarn).

Krav:

- Der tages et rimeligt cut af indtjeningen (alt over 45% er udelukket)

- Jeg har fuld kontrol over ad placements og hvis jeg vil udelukke specifikke typer annoncer

- Bonus: Hvis udbyderen både tilbyder annoncer, sponsoraftaler og SoMe samarbejder

På forhånd tak for alle jeres gode tips! 

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine

Hos Loggershut er det gratis for dig som influencer, og de tager ikke et cut.

Du kan sige ja/nej tak til de virksomheder, som ønsker at bruge dig som influencer.

Her har de skrevet lidt og lavet en video om at blive influencer

Mvh

Holger

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 167
Fra  Formula X Agency Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

+1 på Adservice :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)