Bedst er jo at holde nummerrække følge når først man er igang. Men ellers ja - du må starte lige der hvor du vil, hvis du tror kunderne synes det er bedre du har mange fakturaer. Et princip skifte midt i året - hvis du kan anskueligegøre der ikke er noget fakturaer skjult ind i mellem 101 og 1012, vil skat sikkert kunne forstå, men risiko er naturligvis, at de kan tro der har været sket noget efter 101 som gjorde at det nu var sagen med 4 sifrede tal
Man må også have f.eks. 2 nummer serier hvis de giver mening for at skiille ting ad
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Da jeg startede, så startede jeg min tilbudsnr fra nr 2210, da jeg ikke ville at kunderne skulle tænke, at dette var det ALLERFØRSTE tilbud, som de sad med.
Min fakturarækkefølge startede dog fra 1, da kunden jo på det tidspunkt var i hus og først fik faktura ved afslutning. ;)
Kanon model, den tror jeg kan bruge. For du har jo ret når du har ordren i huset så er det ligegyldigt om der står 1 eller 1000. Jeg tror faktisk aldrig at jeg har selv brugt det, kun hvis virksomheden beder om kigge på fakturen.