Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fakturanummer ændring til større digits

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Billund
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Unik-Web Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Må man godt sætte at fakturanummer til at køre fortløbende som eks. 1012 osv. også selvom man kun har nået 101 fakturnr. ?

Med venlig hilsen

ZS

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Bedst er jo at holde nummerrække følge når først man er igang. Men ellers ja - du må starte lige der hvor du vil, hvis du tror kunderne synes det er bedre du har mange fakturaer. Et princip skifte midt i året - hvis du kan anskueligegøre der ikke er noget fakturaer skjult ind i mellem 101 og 1012, vil skat sikkert kunne forstå, men risiko er naturligvis, at de kan tro der har været sket noget efter 101 som gjorde at det nu var sagen med 4 sifrede tal

Man må også have f.eks. 2 nummer serier hvis de giver mening for at skiille ting ad

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg startede, så startede jeg min tilbudsnr fra nr 2210, da jeg ikke ville at kunderne skulle tænke, at dette var det ALLERFØRSTE tilbud, som de sad med.

Min fakturarækkefølge startede dog fra 1, da kunden jo på det tidspunkt var i hus og først fik faktura ved afslutning. ;)

Fra Billund
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Unik-Web Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Takker for det gode svar. Det var lige det jeg har brug for at høre. 

Mvh.

ZS

Fra Billund
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Unik-Web Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming,

Kanon model, den tror jeg kan bruge. For du har jo ret når du har ordren i huset så er det ligegyldigt om der står 1 eller 1000. Jeg tror faktisk aldrig at jeg har selv brugt det, kun hvis virksomheden beder om kigge på fakturen.

Mvh.

ZS

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)