Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance administration til virksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vallensbæk
Tilmeldt 12. Mar 18
Indlæg ialt: 90
Fra  Mine Favorit Opskrifter Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har en lille virksomhed som sælger tøj på nettet. Samtidig er der mange der forespørger noget freelance arbejde inden for webdesign, kreative opgaver mm. Da de to brancher intet har med hinanden at gøre virker det mest rigtigt at holde de to ting adskilt.

Derfor er jeg nu igang med at oprette en ny hjemmeside for mit Freelance arbejde, og har oprettet det som et firma/administration tilknyttet mit firma.

Hvordan er det med regnskabet? Jeg går ud fra, et jeg skal køre regnskabet for sig og have en ny erhvervs konto til den nye administration, eller hvordan?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Miriam Z. Christensen:
Hvordan er det med regnskabet? Jeg går ud fra, et jeg skal køre regnskabet for sig og have en ny erhvervs konto til den nye administration, eller hvordan?
det er nu ikke som sådan et krav - hvis begge aktiviteter er erhvervsmæssigt drevet med overskud for øje, så kan du sagtens have flere afdelinger, men jeg vil klart råde til, at du finder regnskabsprogram der kan vise sagsstyring så du ved præcis - og kan vise hvis det efterspørges, hvor indtjeningen ligger Jeg mener branche type skal registreres hvis over 300.000 kr omsætning

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 12. Mar 18
Indlæg ialt: 90
Fra  Mine Favorit Opskrifter Skrevet kl. 04:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, tak for dit feedback :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)