Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO , internet danmark

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal jeg ikke på nogen måde forsvare frames, men man kan altid gennemtvinge indlæsningen af et frameset så brugerne får det fulde site selvom de kommer ind på en underside.

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Og der dertil kommer så hele problematikken med at statistik og det at spore sine brugeres færden på et site opbygget i frames...

Som det tidligere er nævnt er frames et lævn fra fortiden og giver ikke andet end hovedpine...

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra København Ø
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil tilslutte mig det generelle kor om at glemme alt om frames, men overvejer om ikke man kan hjælpe på problemerne ved dels at bruge sitemaps, dels have analytics-koder på siderne? Nogen der har erfaringer?

EssentialContent.com - salg af annonceplads på egne rejsedestinationshjemmesider og domænesalg
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Fokus må være at frames eller ej, ser det ud til at der er betalt for en ydelse som ikke er leveret. Sælger burde have undersøgt om de kunne optimere sitet inden de indgik aftalen. Mener de nu at de ikke er i stand til det, mener jeg begge parter må være bedst stillet ved at handlen går tilbage og at du får pengene retur.

Mvh Jesper

Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil da bare lige sige at vi er blevet fuppet på nøjagtig samme måde. Godt nok ikke mht til problemet med rammer, men Googles algoritmer - som de siger.

Vi har heller ikke modtaget rapporter af nogen art og har ikke været synlige ifb med Internet Danmarks SEO.

Det er det rene fup-firma. Hold jer langt væk derfra.

Hilsen Fuppet2

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Bortforklaringen med "Googles skriftende algoritmer" er simpelt hen en gang fordrukken vrøvl fra amatører der ikke aner hvad de roder med. Med mindre man benytter ekstremt aggresive metoder, eller smarte og kortsigtede "tricks", så er faktum at 99% af den måde vi optimerer på i dag er den samme som vi gjorde for både 5 og 10 år siden! Den vigtigste forskel på SEO for 10 år siden og i dag er betydningen af links.

 

Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:
www.danseguiden.dk er nr. 1 ved søgning på danseundervisning - foran De Gule Sider. Her er et link direkte til Googles søgeresultat på danseundervisning, så du selv kan se resultatet.

Undskyld jeg spørg, men hvad hjælper det når siden renderes forkert i min browser !?

Når Google ændre deres algoritme kan den menige mand let komme i klemme.

Der var rigtig mange sites med dhtml menuer (hidden divs), som mistede deres gode søge placeringer. Da Google besluttede (var tvunget til) ikke længere at indexere hidden divs.

De fleste af disse valgte at lave en form for sitemap, eller måske en dynamisk opbygget vareliste fordelt på forhandlere. Så Google stadig kunne finde deres undersider på trods af deres usynlige men brugervenlige menu.

Så du kan godt komme i klemme. Selvom du ikke har anvendt decideret blackhat metoder til din SEO, og det kan hurtigt blive dyrt i tabt fortjeneste.

Jeg har ikke set den nævnte html kode, og kan derfor ikke udtale mig herom, men generelt er der mange faldgrupper ved brug af frames.

Nu kender jeg ikke overstående firma, og jeg ved ikke hvad deres rolle har været, men en regning på 8.500 kr ex. moms er for en konsulent ca. en dags arbejde. 

Mvh

Anders 

 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)