Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt af ekspertblogger

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Du burde sende Martin Thorborg en mail, han vil helt sikkert se med alvor på det.

Der er jo altid 2 sider af en sag og hvis jeg kender Martin korrekt så vil han ikke umiddelbart gøre noget fordi der ikke foreligger en dom for det.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Fashion-Seller:
Du burde sende Martin Thorborg en mail, han vil helt sikkert se med alvor på det.

Der er jo altid 2 sider af en sag og hvis jeg kender Martin korrekt så vil han ikke umiddelbart gøre noget fordi der ikke foreligger en dom for det.

Enig, men derfor er det vel stadig vigtigt, at han og Amino evt er opmærksom på evt problemstillinger, således andre sager kan undgås. 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Enig, men derfor er det vel stadig vigtigt, at han og Amino evt er opmærksom på evt problemstillinger, således andre sager kan undgås. 

Man kan sagtens fortælle ham at den og den har snydt mig, men mere tror jeg ikke der kan gøres ved det fra Amino's side. Det er en sag mellem de 2 parter. Først når der forelægger en dom eller tilståelse så kan Amino lukke personens blog - husk at man er uskyldig til det modsatte er bevist her i landet :)

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Man kan sagtens fortælle ham at den og den har snydt mig, men mere tror jeg ikke der kan gøres ved det fra Amino's side. Det er en sag mellem de 2 parter. Først når der forelægger en dom eller tilståelse så kan Amino lukke personens blog - husk at man er uskyldig til det modsatte er bevist her i landet :)
Helt enig i at der er 2 sider af sagen. Dog må Amino vel selv bestemme hvem der skal blogge uanset dom eller lignende.

Det er uomtvisteligt at resultatet ikke var som forventet. Det har han for så vidt selv erkendt. Så kan man diskutere om det arbejde som er udført lever op til den indgåede aftale. Det er det spørgsmål en retssag vil handle om.

Dernæst er det også et spørgsmål om adfærd. Jeg er på mail blevet truet med politianmeldelse efter at have anmeldt ham på Trustpilot, overfor hvem han i øvrigt har benægtet at vi har handlet hos ham for at få dem til at fjerne anmeldelsen.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har vi så selv lige modtaget en anmeldelse på Trustpilot af en kunde som aldrig har handlet hos os: https://dk.trustpilot.com/review/pashminawear.dk

Jeg kan jo kun gætte på hvem den er fra. Ikke nok med at vi er blevet snydt for 43.500, men vores forretning skal åbenbart også ødelægges. Kæft en idiot.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear:
Nu har vi så selv lige modtaget en anmeldelse på Trustpilot af en kunde som aldrig har handlet hos os

Kan I ikke kommentere at vedkommende aldrihg har handlet hos jer?

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er væk nu?

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, men har også fået en på Google Maps af samme navn. 

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Fashion-Seller:
Enig, men derfor er det vel stadig vigtigt, at han og Amino evt er opmærksom på evt problemstillinger, således andre sager kan undgås. 

Man kan sagtens fortælle ham at den og den har snydt mig, men mere tror jeg ikke der kan gøres ved det fra Amino's side. Det er en sag mellem de 2 parter. Først når der forelægger en dom eller tilståelse så kan Amino lukke personens blog - husk at man er uskyldig til det modsatte er bevist her i landet :)

Ikke enig. Alle ved en retssag vil tage 6-12 mdr, og her vil Amino vel ikke aktivt promovere en, der evt snyder flere Amino brugere. For så smutter folk jo fra Amino, og det vil da være en skam...

Jeg har aldrig sagt, at Amino skal dømme nogen, blot at man er opmærksom på problemstilling, således der hurtigt kan skrides ind, hvis der viser sig et mønster...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)