Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af papæsker med print - betaling

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 18. Feb 14
Indlæg ialt: 10
Fra  Undy Wuo.dk Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg er igang med at få produceret 15.000 æsker med print på i udlandet. Jeg er nu langt om længe blevet færdig med designet af æsken og skal til at trykke på startknappen. Mit spørgsmål går nu på, hvad der er den normale procedure i fht. betalingen. Producenten mener, at når den samlede værdi af produktionen ikke overstiger 5000 dollars, vil de gerne have hele beløbet betalt på forhånd. Er der andre der har erfaringer med produktion i udlandet og hvordan har i i så fald håndteret betalingen? Jeg kunne ideelt godt tænke mig at forudbetale halvdelen og herefter den resterende del, når jeg har æskerne i hånden her i Danmark. Men hvis det er for meget at forlange i fht. den lave mængde æsker jeg bestiller, så er der ingen grund til, at jeg bruger tid på at få det forhandlet igennem.

Lad mig høre hvad i tænker. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Broberg Andersen:
Producenten mener, at når den samlede værdi af produktionen ikke overstiger 5000 dollars, vil de gerne have hele beløbet betalt på forhånd.

Det var da en besynderlig augmentation leverandøren kommer med, det ville få mine alarmklokker til at ringe. Hvad land er leverandøren fra og hvor stort et beløb er der tale om?   Spørg dig selv om du har råd til at mindste det beløb der er tale om? 

Hvad har du aftalt med din leverandør mht. fragt ?  hvilke leveringsbetingelser har du fået?

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 14
Indlæg ialt: 10
Fra  Undy Wuo.dk Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn 

Beløbet nærmer sig de 5000 dollars. Fragten vil de gerne stå for. Det eneste jeg skal betale er havneomkostningerne, når de er kommet til Danmark. 

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emil Broberg Andersen:
Fragten vil de gerne stå for. Det eneste jeg skal betale er havneomkostningerne, når de er kommet til Danmark. 

De er i fuld gang med at snyde dig, det lyder meget fint med "kun havneafgifterne" men tror mig det bliver en rigtigt dyr fornøjelse for dig, der kan beløbe sig til mange tusinde kroner.  Det de har gang i er organiseret snyd, som i speditør branchen kaldes kick-back.

Næsten 5.000 USD er mange penge har du råd til evt. at miste dem? Du skrev intet om hvor producenter er fra, men ud fra hvad du skriver, antager jeg at det er Kina.

Nu må jeg lige høre hvorfor det er du får lavet emballage i Østen, har du nogen tidligere erfaring med emballage produktion eller import ?  Hvis ikke vil jeg virkeligt fraråde dig at bruge østen da der er rigtigt mange faldgrupper, hvordan vil du f.eks sikre dig at kvaliteten er til fremstillende eller at de overhoved levere?.  Hvad er grunden til du ikke bruger Europa ?  

Hilsen

Ravn

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 14
Indlæg ialt: 10
Fra  Undy Wuo.dk Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn. 

Som sådan er der ikke nogen speciel grund til, at det skal produceres i Kina. Jeg har indhentet tilbud fra flere producenter og de viste sig at være billigst. Men hvis der pludselig kommer uforudsete udgifter i form af fragt, jamen så kan det måske ikke helt betale sig længere. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Emil

Du kan være helt sikker på at der vil komme en betydelig omkostning til fragten pga. kick-back.  Men en anden ting er at du ikke har nogen muligheder for at klage, hvis f.eks produktet ikke er i den ønskede kvalitet, kineserne har en helt anden opfattelse af kvalitet end vi har i Europa.  Kan du aldrig gardere dig mod snyd når du har forudbetalt en vare.

Hvad er det du skal have lavet af emballage?  hvor mange stk.?  Fra hvem har du allerede fået priser?

Send mig en privat besked, så kan jeg måske finde en producent til dig.

Hilsen

Ravn

Fra Dongguan
Tilmeldt 9. Mar 18
Indlæg ialt: 21
Fra  Kamapack Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Vi laver bla. rigtig mange papæsker i Kina, og har et godt netværk af leverandørere, som kan lave en masse forskellig indpakning.

Vi har boet og arbejdet i Kina i snart 12 år, og har god erfaring med de kinesiske fabrikker. Vi står personligt for kvalitetskontrol af alle ordrer og samtigt påtager vi os ansvaret for hele ordre proceduren (fra bestilling af materialer til afskibning).

Du er meget velkommen til at kontakte os på contact@kamapack.com, og så kan vi få os en lille snak om dine æsker, og se om det er noget vi kan være behjælpelige med.

MVH

Asger Butcher

Tilmeldt 30. Sep 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Emil.

Du kan kontakte mig på
Mirabech@hotmail.com

Så kan vi måske finde en bedere og billigere løsning sammen.

Vh
Mira :)

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 550
Fra  HD Trading Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Vi producerer og sælger pap æsker og emballage, og vi special fremstiller også pap æsker til kunder. 

Har du fået en prøve af æsken, eller en model produceret i samme materiale som det du skal bruge?

Er det muligt at få et billede af den æske du skal bruge, så man kan se om man kan byde ind med nogen.

Du er også velkommen til at skrive til mig hilbert@boblekonvolut.dk

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)