Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis SEO Rapport hjemmeside (kommentarer)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige søsat en ny hjemmeside, der kan levere en SEO rapport på under 1 minut.

Testen er ganske GRATIS - selvfølgelig får jeg vedkommendes email og samtidigt er jeg berettiget til at kontakte vedkommende med tilbud, opdateringer osv.

Lyst til at høre Jeres kommentarer til siden?

https://friseo.dk/

HIT ME!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen kommentarer?

Jeg kan se der har været et par stykker inde og lave en SEO test... er der nogen ting der virker eller ikke virker?

Nogen spørgsmål?

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige testet den og synes det ser ud til at være en fornuftig rapport man får med mange gode punkter.

Selve hjemmesiden du har fået sat op er også top dollar :)

Knæk og bræk med det.

Mvh.

Kristian

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Rigtig fin side, du har fået sat op.

Jeg har testet den, og den fandt et par steder, hvor jeg kunne optimere min side. Umiddelbart er den fin til lige at få et overblik over, om man er på rette vej eller ej.

Bedste hilsner

Frederik 

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Domino Evers:
Testen er ganske GRATIS - selvfølgelig får jeg vedkommendes email og samtidigt er jeg berettiget til at kontakte vedkommende med tilbud, opdateringer osv.
Lige et tip til dig.

Dit tilbud strider imod Forbrugerombudsmandens opfattelse af GRATIS. Det er nemlig IKKE gratis at deltage i testen. Det koster afgivelse af mailadresse, som du forbeholder dig lov til at sende salgsmateriale til.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen: Takker for svaret - det får jeg rettet hurtigst muligt. Vil ikke have ørerne i maskinen.

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige testet min egen hjemmeside - en Joomla side, som er optimeret ganske meget. 

Testen kommer med ret forskellige resultater - også hvis jeg tester direkte på growthrobotics.com. Max 1 ud af 10 test viser et nogenlunde retvisende resultat. De fleste fejl, som testen viser, er helt forkerte - bl.a.:

Sidetitel - Din side har slet ingen sidetitel.
Meta beskrivelse - Din side har slet ingen meta beskrivelse.
TextHtmlRatio - TextHtmlRatio : 0%
HTML Overskrifter - H1(0) H2(0) H3(0) etc.
Sitemap - Vi har opdaget, at der ikke er noget sitemap angivet på websiden.
Favicon - Dit websted har ikke favicon.
Dokument Type - Siden har ikke en doktortype (sådan kan det gå, når man bruger Google Translate - doc bliver til doktor)
Gzip Komprimering - GZIP-komprimering er aktiveret. GZIP compressed size should be < 33KB
Microdata Schema Test - Websted fejlede Micro Data Schema Test.
Interne og eksterne links - TOTALE INTERNE LINKS 0 & TOTALE EXTERNE LINKS 0

Der vises et fint screenshot af hjemmesiden på testresultaterne, så testværktøjet har hentet indholdet på siden.

Det er mange gode punkter, som der vises i testen, men antallet af fejl er alt for mange. Så karakteren bliver desværre "Dumpet"

Der er ingen problemer, når jeg tester på de - undskyld udtrykket, "seriøse" online tools. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Niels

Det skal jeg selvfølgelig have kigget på, tak for tilbage meldingen. Jeg kan også se med SEOQuake at din side har både titler og beskrivelser, men det er jo også derfor jeg har bedt folk om at teste siden for at udluse fejl og mangler.

Growth Robotics som jeg benytter mig af, har nu ellers vist meget nøjagtige fejl indtil nu. Men jeg kan godt se at på din side ser det lidt sjovt ud.

Jeg vender tilbage.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)