Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Undersøgelse: Hvor meget vil du betale for kur mod genetisk hårtab?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fylder snart 26 år og har lidt af hårtab (Høje tindinger og kronen) siden jeg var 18/19 år gammel (genetisk arvet af min far) og har on/off i al den tid lavet research og afprøvet diverse midler på egen krop, piller, væsker og cremer og ja - Nogle af dem med ret seriøse bivirkninger som jeg dog heldigvis ikke har længere. 

Jeg har nu fundet en "kur" - Mine tindinger er blevet betydeligt bedre og toppen er næsten helt fyldt ud så man nu kun i direkte lys kan se huden under håret i centeret af hvirvlen (før var der et stort område som i direkte lys så rigtig slemt ud)

Det jeg er interesseret i at vide er - Hvor meget er du villig til at betale for at få en step-by-step guide til hvad du skal købe og hvad du skal gøre? (Pengene tilbage hvis du ikke ser helt klare fremskridt efter 4 måneder)

Tak for dit svar.

Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

(Dit svar betyder ikke at du er interesseret i at betale - Så bare rolig, jeg kontakter dig ikke) 

Dette er bare for at få en finger på pulsen og se om det er noget der er interesse for.

Tilmeldt 4. Nov 17
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har fundet en “kur” der kan løse problemet, tænker jeg at du bliver meget velhavende, uanset hvor lille et beløb du vil tage pr “kur”. Jeg har ikke selv det problem, så jeg kan ikke give dig et bud på pris. Du kunne også sælge “kuren” til et firma der arbejder på det område, er sikker på de vil betale dig et svimlende beløb. Husk patent...
Stort tillykke !

Tilmeldt 20. Feb 15
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej BB

Mit bud vil være 200-300 kr., men det bliver svært at tjene gode penge på det, eftersom 1) folk vil være skeptiske 2) vejledningen vil blive delt på nettet, hvis du får success.

Det ville nok være bedre, hvis du kunne sælge et fysisk produkt, f.eks. en creme, shampoo eller lign.

Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus01:

Hvis du har fundet en “kur” der kan løse problemet, tænker jeg at du bliver meget velhavende, uanset hvor lille et beløb du vil tage pr “kur”. Jeg har ikke selv det problem, så jeg kan ikke give dig et bud på pris. Du kunne også sælge “kuren” til et firma der arbejder på det område, er sikker på de vil betale dig et svimlende beløb. Husk patent...
Stort tillykke !

Tak for dit svar,

Jeg må lige pointere at jeg ikke selv har opfundet noget - Jeg har fundet frem til de rigtige produkter og så en kombination af disse samt en teknik.

Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 105
Fra  GD online Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

En anden fremgangsmåde er at lave en hjemmeside, hvor du fortæller fremgangsmåden og laver affiliatelinks til de produkter, som folk behøver.

Evt bevise med nogle billeder af dig selv og andre, der har gjort det.

Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasco:

Hej BB

Mit bud vil være 200-300 kr., men det bliver svært at tjene gode penge på det, eftersom 1) folk vil være skeptiske 2) vejledningen vil blive delt på nettet, hvis du får success.

Det ville nok være bedre, hvis du kunne sælge et fysisk produkt, f.eks. en creme, shampoo eller lign.

Tak for dit svar,

Du har helt ret. Det er ikke fordi at jeg vil sælge noget og tjene en masse penge på denne viden - Jeg vil nærmere kalde det en donation som tak for hjælpen og tak for at du ikke behøver at gennemgå samme bivirkninger lige fra bumser til erektionsproblemer og smerter i brystet -som jeg har.

Om det bliver delt gratis på nettet gør mig ikke så meget, det drukner formentligt i mængden af "vidunder-kure".

Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

tommyanders212:

En anden fremgangsmåde er at lave en hjemmeside, hvor du fortæller fremgangsmåden og laver affiliatelinks til de produkter, som folk behøver.

Evt bevise med nogle billeder af dig selv og andre, der har gjort det.

Tak for dit svar,

Det er en god idé - jeg tror bare at folk er for skeptiske for disse hjemmesider (det er jeg selv blevet) - Så jeg går lidt mere efter en mere personlig model, jeg vil gerne følge dem som har problemet og være til rådighed hvis der opstår spørgsmål eller ikke er fremskridt.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)