Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man kontakte serviceudbydere uden accept

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 105
Fra  GD online Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har oprettet siden https://offerme.dk hvor kunder kan efterspørge gode tilbud på ting som personlig træning og manicure etc. Sitet er i opstartsfasen og har endnu ingen virksomheder tilmeldt endnu.

Må jeg godt bare kontakte personlige trænere eller neglesteder uden præaccept? Eller hvordan bør jeg gøre det?

Jeg undrer mig nemlig over, hvordan apps som Wolt og Just eat oprindeligt fik deres første steder på kortet uden at kontakte dem direkte.. Nogle med erfaringer?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

tommyanders212:
Hej aminoer

Jeg har oprettet siden https://offerme.dk hvor kunder kan efterspørge gode tilbud på ting som personlig træning og manicure etc. Sitet er i opstartsfasen og har endnu ingen virksomheder tilmeldt endnu.

Må jeg godt bare kontakte personlige trænere eller neglesteder uden præaccept? Eller hvordan bør jeg gøre det?

Jeg undrer mig nemlig over, hvordan apps som Wolt og Just eat oprindeligt fik deres første steder på kortet uden at kontakte dem direkte.. Nogle med erfaringer?

I salgsøjemed må du ikke kontakte private- og erhvervsdrivende via elektronisk kommunikation, eksempelvis e-mail, medmindre der er givet samtykke. 

Der er dog i vejen med, at du kontakter erhvervsdrivende personligt, telefonisk eller via fysisk post.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Just-Eat etc besøgte alle pizzariaerne og fik dem overtalt.

Du skal lave benhård kold kanvas og det betyder ringe eller besøge dine kommende kunder. Du må ikke sende emails!

Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 105
Fra  GD online Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak begge to!

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey du skulle måske overveje at fjerne de der fake testomonials på din side. Da det får dine potentielle kunder til at tænke undervurderer de min intelligens fuck jer assholes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)