Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate Marketing

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 02:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Aminoer.

Er der nogen af jer, der har styr på affiliate marketing

I så fald - da i startede op på jeres affiliate eventyr fik I så udbetalt pengene til et firma, til egen konto eller steder såsom paypal

Håber I kan hjælpe.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Jul 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Det afhænger af indkomsten af dit projekt. Du kan tjene 50.000 kroner om året som privatperson på Affiliate Marketing, så hvis indkomsten endnu ikke er højere, vil det måske give mening at gøre det på den måde?

Tjener du mere, skal du have oprettet virksomhed. Det kan du også godt gøre, selvom du tjener mindre end 50.000, da der kan være en række skattemæssige fordele forbundet med det, når du har udgifter til projektet. 

Ejer af temptations.dk.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg registrerede selv virksomhed fra starten.

Hvis du vil læse mere om emnet, har jeg en blog om affiliate marketing hvor jeg gennem årene har skrevet rigtig meget om det.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 3. Sep 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christian

Hos http://handyhand.dk havde vi et møde med Digital Advisors som gav virkelig god rådgivning på dette punkt:

Vi er desvære ikke nået så langt at jeg kan give dig et svar på spørgsmålet.

Mvh Kasper
Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 105
Fra  erikback.com Skrevet kl. 05:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Mange virksomheder er ligeglade med hvad du tjener og hvordan du oplyser dine indtægter. Det er typisk hvis du har affiliateaftaler med udenlandske virksomheder. Her kan du få udbetalt direkte til PayPal.

Der er også en del der er begyndt at kræve at du har registreret din virksomhed (bla. Digital Adviser).

Jeg vil anbefale at du registrerer din virksomhed og får er cvr-nummer med det samme. Det øger troværdigheden og du får ingen problemer med udbetaling.

Du kan sagtens få et cvr-nummer uden at momsregistrere dig. Bare husk at du skal momsregistreres hvis du tjener mere end 50.000 kr. i 12 på hinanden følgende måneder ;-)

– Erik 😎

Mvh. Erik Back, ekspert i blogging. Hjælper med content, mailinglister og personlig branding

Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 167
Fra  Formula X Agency Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ivækst afholder en masterclass om emnet i dag. måske er der guldkorn at hente der :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)