Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gået længe med drømmen om at starte min egen webshop, jeg har altid vist at det skal omhandle børnetøj fra leverandører af diverse populærere mærker. Det jeg er nervøs for er at der er ufatteligt mange konkurrenter som alle sælger det samme til den samme pris. Så jeg har de sidste 6 måneder gået og tænkt over hvad er det der skal gøre Min webshop helt unik så den skiller sig ud fra de hundrede andre konkurrenter. Jeg mangler et unikt produkt der kan skille sig ud på børnemarkedet og som kan være mit “opstarts produkt”. Har i nogen gode ideer i brænder inde med som i vil dele.? Vil så gerne i gang og brænder for det men konkurrencen på markedet er så stort at jeg er bange for at det er et for stort sats.

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Et velment råd: find en anden niché.

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt det heller ikke er særlig konstruktivt, men jeg ville lytte til hvad "sirene" siger. Hvis ikke du har en helt unik tilgang til den branche, så ville jeg finde på noget andet.
Konkurrencen er benhård - og der er mange der brænder nallerne på det, fordi mange nybagte mødre (og måske fædre) elsker børnetøj til deres egne børn, og så tænker det er en fantastisk sød branche at arbejde med.

Prøv at søg lidt her på Amino. Det været oppe mange gange før.

Tilmeldt 21. Aug 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ligger inde med et design til noget tøj som jeg gerne selv vil designe (børnetøj) men inden det bliver smidt ud i verden og jeg bruger penge på at få det produceret vil jeg jo gerne have en webshop som allerede er nogenlunde godt kørende. Derfor børn børn børn. Men det skal jo også være en niche jeg brænder for. Så hvad skulle det dog være uden det viger for meget væk fra mine tanker og drømme

Fra København
Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 29
Fra  WEBNØRDERNE Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du skal ikke lytte til nej sigerne og du skal om ikke andet forsøge på at udleve din drøm, hvis det lige nøjagtig er det som du drømmer om. Når det er sagt så skal du som du selv siger have noget som skiller dig ud fra mængden. Det behøver dog ikke være dine produkter, det kan også være måden at markedsføre dig på, kundeservice mm.

Et eksempel: Der eksisterer en pølsebod på Sjælland hvor de er kendt for at svine kunderne til og det har de kæmpe success med. De gør det naturligvis med et glimt i øjet men det skiller dem ud i en verden hvor der er mange som laver nøjagtig det samme og sælger det samme.

Og hvis du en dag kommer til at skulle have lavet en webshop eller hjemmeside så skal du være meget velkommen til at kontakte webnørd.dk ;)

Men hel og lykke med projektet håber at du får udlevet din drøm :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KalleogKlara

Jeg synes 100% i skal springe ud i det. Jeg er enig i at i skal navigere uden alle de nejsigere.

Om i skal starte en ny webshop eller købe en eksisterende, er noget i selv må vurdere.

Se hvad der eksisterer der ude  af webshops og test nogle eksisterende webshop af. 

Jeg kan høre i er på den rigtige vej. 

Som andre siger, er adskillelse fra de eksisterende konkurenter på markedet, noget af de vigtigste overhovedet. 

Find ud hvad ad de sælger, hvor meget sælger de, hvad er deres historie? Hvad er deres usp?

Så kan i fortælle jeres egen historie. Som ingen af jeres konkurrenter kan kopiere. 

Test dit webshop systemer der er, fx kunne i teste Dandomain,, Smartweb, Shoporama,

og www.Weebio.dk Som jeg arbejder med.

Held og lykke med jeres planer. 

René 

Weebio.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)