Hej alle Jeg skal snart lancere en app, hvor der er en del issues ift GDPR. Derfor søger jeg sparring, hvis du har erfaring eller ved meget om dette. Jeg vil gerne betale for din hjælp. |
Søger hjælp til GDPR og andre juridske sager
- 1
Du kan eventuelt kigge på https://nypersondataforordning.dk/ De har vist lavet det til mindre virksomheder. Har ikke selv prøvet det, så ved ikke om det er godt :-) |
Tak for tippet! Det som jeg søger er dog mere en person, der kan skrive det juridiske for mig 😊 |
Hej Tommy, På mit arbejde har vi benyttes os af DPO Advisor. Det er et system hvor du systematisk går igennem alle forhold omkring din virksomhed ved at svare på spørgsmål. Når du så har udfyldt alle relevante områder for din virksomhed genererer systemet din compliance for dig. Det er ret smart og en god måde at få et overblik på. Du kan ringe til dem og spørge efter Michael Møller, han har været meget hjælpsom overfor os ifht. at komme igang med at bruge det. |
Mvh. Lars
Det lyder virkelig brugbart! Tak! |
Hvis du sender en PB kan vi evt. tale sammen, således at jeg kan hjælpe dig- Mvh Jørgen |
juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder
retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu
Fedt! Skriver med det samme! |