Denne tråd er ved at køre af sporet, fremtidige indlæg der ikke forholder sig til trådstarters oprindelige problem/spørgsmål vil blive slettet for at undgå støj.
Er blevet overrasket over udviklingen af denne tråd - men er taknemmelig for opmærksomheden.
Grunden til jeg var lidt vag i starten er fordi jeg frygtede, at det ville blive anset for meget som reklame, hvis jeg linkede til den tilhørende hjemmeside osv.
Men prøver nu - se her: tripprapp.dk.
Det er en app til skoleudflugter - så læreren kan få overblikket over sine elever på studieture til udlandet for eksempel.
Så det skal målrettes lærere, der skal prøve app'en og opdage hvor fed den er, hvorefter de skal gå til rektor/skolelederen og bede om at få full access.
Forstår slet ikke problemet - gå da direkte til ledelsen, f.eks. find navne på deres hjemmesider og send et gammeldags brev - eller tag telefonen og ring!
Skoleledere idag er mange gange unge og "moderne" mennesker, - og alle er tidligere lærere, så de kender problemstillingen og kan købe produktet på skolens vegne.
Det kan du da ihvertfald begynde med.
Mht. gymnasier, så kan du også kontakte den internationale koordinator som findes på de fleste gymnasier, men tvivlsomt om ikke det går imod deres mindset i gymnasiet at "kontrollere" hvor deres elever er, men i folkeskolen er det da en smadder god ide!