Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

reklamer på youtube-kanal

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :
er der nogen i dette forum der har erfaring med hvordan man skaffer sig reklamer på sin YpuTube-kanal ? (mit produkt er desværre ikke make up eller lignende men sprogvideoer),. Jeg har ca. 300 følgere som måske ikke er nok til at lokke sponsorer til... men en del af videoerne er set et par tusind gange.

På forhånd tak.
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

De nye regler kræver at du har over 1.000 følgere for at tjene penge på dine videoer (monitization). Du kan være heldig og kan kontakte nogle firmaer for at høre om de vil sponsere nogle af dine videoer inden for deres branche.

Det er ikke så længe siden at jeg fik lov til smide reklamer på min youtube kanal: https://www.youtube.com/c/plantsugar

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

YouTube har forhøjet kravene til hvornår man kan få annoncer på sine videoer. Du kan læse om det her, men kort fortalt kræver det 4.000 afspilningstimer indenfor de seneste 12 måneder + mindst 1.000 subscribers.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 30. Jul 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Simon Hermansen:

YouTube har forhøjet kravene til hvornår man kan få annoncer på sine videoer. Du kan læse om det her, men kort fortalt kræver det 4.000 afspilningstimer indenfor de seneste 12 måneder + mindst 1.000 subscribers.



Med andre ord. Du kan først tjene penge på youtube EFTER du er blevet en success.
Tilmeldt 31. Jul 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan oprette dig som affiliate partner, og så have affiliate links i beskrivelsen på din video.
Fra Odense
Tilmeldt 10. Jul 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Karen,

Super spændende! Har altid drømt om en YouTube kanal - jeg er bare ikke dygtig foran et kamera, skal helst befinde mig bag det.

Jeg ved ikke, om du har fundet svar, men ellers er Micky Weis vist skarp indenfor det (mener han har haft nogle YouTube cases) - det kan du måske finde noget om her https://www.mickyweis.com/ - han plejer at være flittig til at skrive guides, så måske der er en om YT.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)