Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyopstartet tømrer virksomhed

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jun 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino 

Jeg er 24 år og nyudlært tømrer som har startet eget firma op i fritiden istedet for sort arbejde da jeg tror på man kommer længst i livet ved ikke at snyde, mit spørgsmål omfatter ikke økonomien og regnskab, men mere i retning af markedsføring .. 

Hvordan skaffer jeg kunder, har prøvet via nogle salgskanaler som online byggetilbuds sider, visit kort i de lokale byggemarkeder måske nogle af jer kloge mennesker har nogle brugbare fif og tips en ung iværksætter må få 

På forhånd tak! 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dpetersen,

Totalt fedt at du er startet op for dig selv.

Du skal til at starte med alliere dig med andre tømrere, så du kan arbejde for forskellige tømrere i underentreprise, indtil du selv har fået nogle faste kunder og din markedsføring begynder at give dig kunder.

Der er mange, der gerne vil markedsføre dig og jeg ved ærligt talt ikke, hvor godt anmeld-håndværker.dk og håndværker.dk virker. Men de koster en del penge.

Jeg ville klart arbejde sammen med etablerede folk, der får arbejde ind til dig og så tage den stille og roligt derfra.

Hvis du om et par uger stadig har problemer med at komme igang, så skal jeg prøve at sætte et møde op med en tømrer i Storkøbenhavn, som du kan tage en kop kaffe med. Skriv en pb, når vi kommer ind i august, hvis det er.

Held og lykke med det!

Tilmeldt 23. Jun 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtig svar flemming - det er ikke en dum ide at netværke med de andre mindre tømrerfirmaer, tænker du så helt konkret leje mig ind hos nogle af dem?