Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyopstartet tømrer virksomhed

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jun 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino 

Jeg er 24 år og nyudlært tømrer som har startet eget firma op i fritiden istedet for sort arbejde da jeg tror på man kommer længst i livet ved ikke at snyde, mit spørgsmål omfatter ikke økonomien og regnskab, men mere i retning af markedsføring .. 

Hvordan skaffer jeg kunder, har prøvet via nogle salgskanaler som online byggetilbuds sider, visit kort i de lokale byggemarkeder måske nogle af jer kloge mennesker har nogle brugbare fif og tips en ung iværksætter må få 

På forhånd tak! 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dpetersen,

Totalt fedt at du er startet op for dig selv.

Du skal til at starte med alliere dig med andre tømrere, så du kan arbejde for forskellige tømrere i underentreprise, indtil du selv har fået nogle faste kunder og din markedsføring begynder at give dig kunder.

Der er mange, der gerne vil markedsføre dig og jeg ved ærligt talt ikke, hvor godt anmeld-håndværker.dk og håndværker.dk virker. Men de koster en del penge.

Jeg ville klart arbejde sammen med etablerede folk, der får arbejde ind til dig og så tage den stille og roligt derfra.

Hvis du om et par uger stadig har problemer med at komme igang, så skal jeg prøve at sætte et møde op med en tømrer i Storkøbenhavn, som du kan tage en kop kaffe med. Skriv en pb, når vi kommer ind i august, hvis det er.

Held og lykke med det!

Tilmeldt 23. Jun 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtig svar flemming - det er ikke en dum ide at netværke med de andre mindre tømrerfirmaer, tænker du så helt konkret leje mig ind hos nogle af dem?

Derudover så er jeg igang med at indsamle matriale til min kommende webside som bli'r konstrueret af en bekendt som kan den slags

Matriale til hjemmesiden tænker jeg blir:

billeder af mit arbejde referencer 

Proffesionelle billeder af mig som håndværker da jeg kun er mig selv 

Og måske nogle kunde udtaleser 

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 92
Fra  Lejegruppen ApS Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. hvor er det henne i landet? jeg kunne nogle gange godt bruge en ekstra hånd.
mvh Jacob

Tilmeldt 23. Jun 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er i thy, men tager opgaver i hele nordjylland der skal bare nogle opgaver igennem og noget omsætning igang, så jeg kan få etableret en mindre kunde portfolie 

Vh. Daniel

Tilmeldt 22. Apr 18
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt at du er startet op ! 

Jeg er selv lige startet op efter en del år som "almindelig" ansat tømrersvend. Som de andre skriver er netværket dit bedste redskab. Jeg har en facebook side og nogle kort, det er sådan set det. Jeg får udelukkende arbejde gennem folk jeg kender og og som har hørt om gennem andre. Der er tryk på lige nu, går selv i KBH lige nu og er lejet ind hos et andet firma. Du skal også virkelig passe på med at tage for store opgaver ind som nystartet. Man kan lynhurtigt komme i klemme med materialer for en 30000-40000 kr og det er altså mange penge når man lige er fået igang ! Så snak med nogle andre tømrere i området, måske nogle enkeltmandsfirmaer hvor i kan hjælpe hindanden.

vh

Michael

Fra Skødstrup
Tilmeldt 31. Aug 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan måske med fordel hive fat i et online marketing bureau - et der har erfaring med branchen. Det har vi i hvert fald selv fået vældigt meget ud af hos os.

Ved ikke om jeg kan linke herindefra, men du kan jo prøve at hitte fat i nogen af de nedenstående her

- S360
- Aros Media
- Web2Media
- Obsidian

Giv gerne lyd fra dig, hvis noge af dem kan bruges.
Tilmeldt 21. Mar 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil helt klart anbefale dig at komme igang med Adwords, så snart din hjemmeside er live. Med Adwords er det muligt for dig at byde ind på søgninger foretaget på Google, som er relevante for dig. På den måde kan du dels byde ind på de opgaver du godt kunne tænke dig at udføre. Og vigtigst af alt kan byde ind på søgninger i dit lokalområde, så du får ordre som du ikke skal køre alt for langt efter. På den måde får du relevant trafik hurtigt ind på din hjemmeside - og forhåbentligt få nogle ordre derigennem.

Som andre også nævner i tråden, vil det helt sikkert også give mening for dig at komme i dialog med nogle online markedsføringsbureauer - som kan hjælpe dig på den længere bane. Når du først har gang i forretningen, kan Facebook remarketing kampagner, og SEO også være interessant for dig. 

Du er meget velkommen til at kontakte mig herinde, hvis du har spørgsmål til ovenstående.

Fra Ålborg
Tilmeldt 10. Jun 22
Indlæg ialt: 6
Fra  Olsens byg & entreprise Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej 😀.
Jeg så et indlæg du have lavet med en . Jeg har et tømrer firma og står og søger nogle byggeopgaver .så mangler du noget hjælp kan jeg Leje mig ind vi er 2 dygtigt tømrer .mvh Otto
Olsens Byg & Entreprise
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)