Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor rejser man hen hvis man ønsker at holde en arbejdsferie med både oplevelser og arbejde?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jul 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Har i nogle gode forslag til hvor man kan rejse hen, hvis man ønsker en ferie som kan være ligeligt fordelt imellem arbejde, oplevelser og afslapning. Der skal være mulighed for nogle gode rejse oplevelser, måske ikke alt for varmt, men gode naturoplevelser, vandringer eller lignende.

Håber i har nogle gode forslag :-)

Hilsen Lisette
Tilmeldt 4. Nov 17
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer nok lidt an på hvilket job man har... :)

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel svært for andre at svare på om det for dig er New Zeeland, Rocky Mountains eller Skåne der skal give dig dette, men jeg tror at det gyldne råd i den sammenhæng er at kigge på roaming aftaler for dit mobilselskab, og ting som dette meget spændende produkt fra Regus - https://www.regus.dk/membership - hvor du har adgang til 3000 kontorer for et medlemskab. 

Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Mester.dk Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man er murer er Syrien eller det gamle Grækenland et godt bud.

Tilmeldt 9. Jul 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det er selvfølgelig rigtigt. Det er primært computer arbejde jeg laver som: udarbejdelse af tekster m.m.
Tilmeldt 9. Jul 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Lyder ikke tosset, det må jeg fluks tjekke ud :-)
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Jan 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Lisette246:
Hej Aminoer

Har i nogle gode forslag til hvor man kan rejse hen, hvis man ønsker en ferie som kan være ligeligt fordelt imellem arbejde, oplevelser og afslapning. Der skal være mulighed for nogle gode rejse oplevelser, måske ikke alt for varmt, men gode naturoplevelser, vandringer eller lignende.

Håber i har nogle gode forslag :-)

Hilsen Lisette

Et rigtig dejlig sted du kan tage hen, og et sted hvor du både får oplevelser, fred og ro er en tur til Island. Det burde alle prøve mindst en gang i deres liv. Island har så meget til at byde på. Jeg kan anbefale B&P Travel som har nogle gode rejsemål til Island. Prøv at besøge hjemmesiden https://www.bptravel.dk/rejsemal/rejser-til-island hvor du finder alle deres ture og rejser til Island. 

Håber at Island kan være stedet for dig. Held og lykke i din søgen..

Tilmeldt 9. Jul 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Peter Hartmann:

Lisette246:
Hej Aminoer

Har i nogle gode forslag til hvor man kan rejse hen, hvis man ønsker en ferie som kan være ligeligt fordelt imellem arbejde, oplevelser og afslapning. Der skal være mulighed for nogle gode rejse oplevelser, måske ikke alt for varmt, men gode naturoplevelser, vandringer eller lignende.

Håber i har nogle gode forslag :-)

Hilsen Lisette





Et rigtig dejlig sted du kan tage hen, og et sted hvor du både får oplevelser, fred og ro er en tur til Island. Det burde alle prøve mindst en gang i deres liv. Island har så meget til at byde på. Jeg kan anbefale B&P Travel som har nogle gode rejsemål til Island. Prøv at besøge hjemmesiden https://www.bptravel.dk/rejsemal/rejser-til-island hvor du finder alle deres ture og rejser til Island. 


Håber at Island kan være stedet for dig. Held og lykke i din søgen..



Tak Peter :-) Jeg har tjekket hjemmesiden, og det ser rigtig godt ud. Island kunne godt være stedet jeg skulle prøve i år :-)
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)