Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger webprogrammør/e til forretnings ide om et community site?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

har en god ide, men søger at gå sammen med nogen, der har dyb webindsigt.

Er der nogen der ved hvor man kan kan netværke med sådanne folk?

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:26

Mijlk:
Er der nogen der ved hvor man kan kan netværke med sådanne folk?

Her på Amino Smile

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:33

Tja... Amino er nok et ret godt bud.

Hvad er det for nogle kompetencer du efterspørger?

/Peder 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:05

Hmmm, ud over egne rækker (hermed ment Amino)  så prøv at komme ud til arrangementer hvor nørder udviklere og webfolk færdes. Newz.dk arrangerer en tur til Cebit her i marts. Det er en bustur til Tyskland, fyldt med nørder mennersker, rejsende til nørdernes* højborg. Se mere på cebit.newz.dk (smuk side, genialt cms der ligger bag Big Smile)

eksperten.dk, jeg kan tage fejl, men jeg tror der fra tid til anden sker noget socialt mellem deres brugere også (?)

Generelt, selv om det du nok søger er en partner, så betragt det som et job opslag. Dygtige programmører kan sagtens finde godtlønnet arbejde og alt for ofte så tror de selv at det er nok at programmere et site (det kan de selv) og ting som markedsføring etc. findes knap i deres begrebsverden. Lav en beskrivelse af din ide, fortæl hvem du er og hvad du kan tilbyde så ideen bliver succesfuld, beskriv hvem du søger, hvad og hvor meget (tid/penge) din kommende partner skal investere og spred det opslag vidt og bredt. Jeg gjorde det selv da jeg sad med en ide for et par år siden, og det gav pote. Smed dokumentet her på amino, fik det sendt ud på DIKU, DØK/HA (dat.) m.f. uddannelser og generelt i mit netværk. Fik på den baggrund, et sted mellem 10 og 20 henvendelser.

Husk på, at der er lige omkring ½ million folk ligesom dig, der har en, ifølge dem selv, genial ide som de bare lige mangler en programmør til - og der er ikke en ½ million programmører (i DK) så du kan nok regne ud, at regnestykket ikke helt går op med et plus i din favør. Sørg derfor for, at beskrive hvordan du skiller dig ud fra mængden og er interessant for en programmør at investere tid i.

Alternativt kan du jo låne (skaffe) pengene til at ansætte en programmør der laver arbejdet. På den måde, får du det som du vil have det, beholder selv 100% kontrol over firmaet og når det begynder at give penge, kan du hyre flere programmører der arbejder for dig, uden at skulle have en stor del af kagen... 

*) denne vidste jeg ikke hvad jeg skulle erstatte med... 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Odense C
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:51
Hej Mijlk Jeg har selv gået og leget med nogle communityideer, men har ikke tiden til at skrive tekster, markedsføring mv. Dog masser erfaring med og indsigt i webdesign. Måske vi skulle stikke hovederne sammen?
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 10:41

Jeg har en del indsigt i open source systemet phpbb. Måske communityet kunne bygge på sådan et?

Kontakt mig evt. hvis det var noget?

Anders

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 11:00

Jeg er ved at udvikle mit eget system, hammer nemt at sætte op "for mig", og det skal det ikke være for andre. af funktioner kan man selv vælge indholdssektioner og kalde dem hvad man vil. Debat, artikler osv.
 Systemet ligger på itstedet, men jeg har 10 siders/3000ords emner, der skal laves om og optimeres i systemet. noget bedre SEO osv.

Når mit system er færdig, vil jeg lave communities gratis for dig. for en god andel af ejerskabet. bedre at eje 50% af en succes end 100% af en fiasko =).

Jeg har ikke internet pga. flytning nu her, men ellers bare kontakt mig anyways, så svarer jeg når jeg kan. "info,snabela,nadafear,dot,dk"

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)