Nyt EventCoaching koncept – har brug for din hjælp!
Så brug lige et par minutter på at hjælpe os med at hjælpe dig og din virksomhed fremover...
Gør det ved at svare på spørgsmålene nedenfor – her i tråden eller med en e-mail til: info@trullejansberg.dk
PS: Vi har postet dette indlæg igen, da det første var lidt uoverskueligt til et forum som Amino;-)
På forhånd tusind tak!
Her kommer spørgsmålene:
1) Hvis I arrangerer et seminar/kursus/event med ekstern deltagelse, hvilken budgetramme taler vi så om ?
sæt x:
0 - 10.000
10.000 – 30.000
30.000 – 60.000
60.000 – 100.000
100.000 +
2) Hvilke primære medarbejderrelaterede udfordringer står du og din organisation overfor i år?
Svar gerne i hele sætninger – alternativt ja/nej:
* Samarbejdsvanskeligheder?
* forandringsvillighed?
* kommunikation imellem medarbejdergrupper?
* rekruttering af kompetente ressourcer?
* fastholdelse af kompetente ressourcer?
3) Hvilken type arrangementer/forandringsprojekter står I overfor at skulle afholde?:
Svar gerne i hele sætninger – alternativt ja/nej:
* organisationsændringer – sammenlægning eller opsplitning?
* teambuilding?
* udviklingsseminar?
* igangsætning af større projekter med behov for forankring af projektorganisation og lign.?
* konferenceafholdelse?
Og så lige de fire sidste...
Svar stadig gerne i hele sætninger – alternativt ja/nej:
4) Hvornår på året fastlægger i kursusdage og events?
5) Hvem er beslutningstager?
6) Hvem bestemmer og definerer budgettet?
7) Hvilket kursus har I senest afholdt?
Tusind tak for hjælpen - vi lover at lave et helt unikt koncept på baggrund af dine svar!
Med venlig hilsen
GrowOn
Trulle Jansberg, Lars Plumhof og René Gade Mikkelsen