Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket cms system skal jeg vælge til min webshop?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 84
Fra  Din Hvidevare Repatatør ApS Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop fået en  aftale om at være eneforhandler af et eksklusivt produkt. Og i den forbindelse skal jeg bruge en webshop.

Men jeg er absolut ikke nogen It nørd, så den skal være meget brugervenlig for mig som webshopejer. Dvs at jeg skal kunne lave dagligdags ting som at oprette nye produkter ændre tekster osv uden at skulle læse 5 år på universitetet Smile

Jeg har et .com domæne som shoppen skal ligge på. Og shoppen skal kunne håndtere flere forskellige sprog og valutaer. Og skal understøttte mange forskellige betalingsløsninger. Da det er et ekslusivt produkt så er det vigtigt at siden også fremstår som værende eksklusiv. Og seo skal naturligvis tænkes inde fra starten, og endda i flere forskellige lande og forskellige sprog.  Og det skal naturligvis være muligt at tilføje nye feature løbende efter hånden som behovet ændre sig.

Hvilket cms system vil i anbefale mig at kaste mig ud i ? Og er der nogen som i kan anbefale mig til jobbet (så blev jeg nok spammet med 1000 mennesker der kan lave det fra 25kr til et hus på strandvejen) 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvidevarerep.dk:
Og er der nogen som i kan anbefale mig til jobbet

Til jer som sidder og laver hjemmesider: I kan IKKE anbefale jer selv så respekter venligst dette.

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos de fleste webhotel udbyder findes der noget som hedder softaculous, som er et program som installere den CMS næsten automatisk. Jeg vil at du prøver Wordpress/Woocommerce eller Magento og ser hvad du selv synes bedst om.

Personligt vil jeg anbefale Magento, men det er lidt om man holder med Brøndby eller FCK ;).

 

Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 22
Fra  Frihauge IT Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helt klart anbefale prestashop som system, den er nem og intuitiv at komme i gang med.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-) 

Når du skal vælge CMS-system til din webshop, så skal du samtidig være klar over dine ambitioner med shoppen. Hvis du eksempelvis har et sortiment på 50-500 produkter, som skal køre på 3 sprog kan jeg fint anbefale det meget populære WordPress / WooCommerce. Hvis du derimod ønsker mange tusind produkter på tværs af sprog-lag, så begynder du at være bedre tjent med en Magento-løsning. 

Vi udarbejder alle vores kunders webshop løsninger i Wordpress med WooCommerce. Fordelen ved dette CMS er at vores kunder super nemt kan oprette produkter, samt drive deres shop i det daglige. WordPress / WooCommerce er meget integrerbart, hvilket vil sige at systemet fint kan snakke sammen med de gængse regnskabsprogrammer, fragtløsninger og betalingsløsninger. 

I forhold til at opnå flere sprog til WordPress vil jeg anbefale WPML (kilde: https://wpml.org/

Jeg gider ikke anbefale mig selv, fordi så får jeg folk på nakken i tråden ;-) .. Derfor vil jeg lade vores arbejde og koncept tale for sig selv. Tjek os ud på www.erhvervshjemmesider.dk - samt tag fat i mig på mail simon@erhvervshjemmesider.dk hvis du ønsker uforpligtende og fri sparring ift. dine muligheder med WordPress / WooCommerce - samt tilværelsen / mulighederne som webshop-ejer. 

Uanset hvad, så lyder det super spændende med dit produkt, samt din ret som eneforhandler! 

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 100
Fra  DigitalAalborg.dk Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg anbefaler mig selv (DigitalAalborg.dk) da jeg ikke kan se hvorfor jeg ikke skulle må det :-) [overstreget af moderator]

Men for at, svare på dit spørgsmål vil jeg helt klart anbefale dig WooCommerce som, er en udvidelse til Wordpress. Den kan leve op til dine krav og dit behov og kræver ikke det store at, sætte op og vedligeholde. 

Hvis du gerne vil vide mere og evt prøve en demo kan du altid hive fat i mig på rami@digitalaalborg.dk eller via hjemmesiden hvor du også finder mine kontaktoplysninger. 

Hjemmeside & SEO :: DigitalAalborg.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rami Najmi:
Jeg anbefaler mig selv

Fordi du ikke upartisk kan anbefale dig selv og fordi trådstarter har bedt om anbefalinger OG fordi moderator har sagt at man IKKE skal anbefale sig selv - så her fik du lige 3 grunde :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 100
Fra  DigitalAalborg.dk Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvidevarerep.dk:

Jeg har netop fået en  aftale om at være eneforhandler af et eksklusivt produkt. Og i den forbindelse skal jeg bruge en webshop.

Men jeg er absolut ikke nogen It nørd, så den skal være meget brugervenlig for mig som webshopejer. Dvs at jeg skal kunne lave dagligdags ting som at oprette nye produkter ændre tekster osv uden at skulle læse 5 år på universitetet Smile

Jeg har et .com domæne som shoppen skal ligge på. Og shoppen skal kunne håndtere flere forskellige sprog og valutaer. Og skal understøttte mange forskellige betalingsløsninger. Da det er et ekslusivt produkt så er det vigtigt at siden også fremstår som værende eksklusiv. Og seo skal naturligvis tænkes inde fra starten, og endda i flere forskellige lande og forskellige sprog.  Og det skal naturligvis være muligt at tilføje nye feature løbende efter hånden som behovet ændre sig.

Hvilket cms system vil i anbefale mig at kaste mig ud i ? Og er der nogen som i kan anbefale mig til jobbet (så blev jeg nok spammet med 1000 mennesker der kan lave det fra 25kr til et hus på strandvejen) 

Det smarte ved Wordpress er at, der findes et værktøj der gør at, du selv kan holde øje med om du har skrevet SEO venlige tekster og at, du inkludere søgeordet korrekt i dine tekster og meta beskrivelser og titler. Det hjælper rigtig meget i forhold til at, få indblik i SEO og skabe et kendskab til det. 

Hjemmeside & SEO :: DigitalAalborg.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Niels

Jeg vil gerne spørge dig om du har en kravspecifikation, på den måde kan du blive hjulpet bedre videre?

Det er en liste med funktioner du gerne vil have din webshop skal have.

I øvrigt vil jeg kraftigt anbefale dig at afprøve alle de anbefalinger du får.

Kun på den måde ved du hvad du får.



Vh. René

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale enten Prestashop eller Wordpress.

Mvh.

Minida Plakater

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)