Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GDPR for webshop

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 550
Fra  HD Trading Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Tak for det, det bekræfter min egen holdning.

Dem som får mail fra mig har selv sat et kryds i feltet, og derfor aktivt valgt at modtage mail. I mailen er samtidigt mulighed for at framelde sig mail. Tror jeg vil tilføje et link til vores persondata politik, så ser vi hvad der sker.

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt en besked ud til 1000 gamle kunder. Kun 3 personer har accepteret. Selvom kunderne selv har valgt at sætte kryds at de ville modtage nyhedsbrevet efter de har bestilt. Problemet er jeg har ikke en dobblet opt-in og kan ikke dokumentere at folk har accepteret nyhedsbrevet. Så hvis jeg ikke sender den her besked vil jeg ikke kunne dokumetere at hvordan, hvornår de har signet op. 

Tilmeldt 7. Jun 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jimbo og aminobrugere

Jeg har siddet med ansvaret for GDPR, i den virksomhed jeg er ansat i, hvorfor jeg også har måtte slæbes igennem alt GDPR ræset.
Jeg havde en forventning om at jeg kunne opnå tilstrækkelig viden omkring GDPR, ved selv at læse op det. Men jeg endte med at miste overblikket. Jeg tog derfor en beslutning om, at få hjælp fra en ekstern virksomhed, som er eksperter på området. Det har vist sig at være den helt rigtige løsning for os. Tænkte derfor at jeg ville dele budskabet, hvis nogle herinde stadig bøvler med det og måske endda er ved at give op. Hvis i er nysgerrige kan i læse mere her comasystem. Det er et licensbaseret software program, der hjælper med at overholde GDPR i forhold til persondataforhold. Jeg har forståelse for, at dette ikke er en hjælp for alle, jeg ville dog dele budskabet alligevel.

God dag.
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)