Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor vises min meta-beskrivelse ikke?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har udgivet indlægget http://vilebo.dk/sjove-koekkenting/

Min meta-beskrivelse vises fint når jeg søger på google med min telefon, men når jeg søger på en pc viser den et uddrag fra teksten i stedet.

Er der nogen god forklaring på dette?

ps. jeg bruger impersonal.me til at få vist "korrekte" resultater.

Med venlig hilsen John :)

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Meta beskrivelser er noget, som Google ofte tilpasser til den søgning der foretages, hvis de vurderer at den der er skrevet ikke passer perfekt til søgningen. Det er helt normalt at de tager udgangspunkt i noget af teksten på hjemmesiden, i stedet for at vise den meta beskrivelse der står som meta tag.

Derudover tester Google jo meget, så man må i dag forvente at det varierer hvad der vises af meta beskrivelser i søgninger, alt efter tidspunkt og hvilken bruger der søger.

Hvis du har brug for at læse mere om sidetitler og meta beskrivelser, så har jeg skrevet en komplet guide til det på riismedia.dk :-)

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Tilmeldt 4. May 18
Indlæg ialt: 35
Fra  Virksomheden: Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan være de er for korte, for lange, eller at google finder noget mere relevant at vise fra din hjemmeside.
opdater dem

Det kan også være de bare ikke er blevet indekseret endnu.
Tilmeldt 4. May 18
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Google er begyndt at vise den meta beskrivelse de selv synes bedst om :) Det gør de også med title tags og lignende, så det skal du ikke tage så tungt.

Fra Toftlund
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Net2Skilte.dk Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Google gør som det passer dem, dog er det altid en god ide at få lavet en god metabeskrivelse og titletag, som man ofte kan være heldig at få vist, men desværre langt fra.
Google tilpasser begge ting i forhold til hvad der bliver søgt og i forhold til hvad der ellers står på siden.

Hans Meyer
https://net2skilte.dk - Alt i gadeskilte, roll-up, klaprammer, messediske, brochureholdere

Tilmeldt 12. Oct 17
Indlæg ialt: 25
Fra  Bonzer Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan har du defineret metabeskrivelsen?

Hvis det er gjort i Yoast så burde den ikke ændres løbende. Så er det højst sandsynligt et spørgsmål om indexering.

Founder & CEO hos Bonzer // Founder hos Akasse-eksperten.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)