Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp fra SEO-ekspert

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Apr 18
Indlæg ialt: 2
Fra  Friborg Terapi Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

Jeg har hjemmesiden friborg-terapi.dk som jeg netop har lavet i WordPress.

Min index-side har jeg kaldt "psykoterapi i københavn" (har ladet mig fortælle at det er en god idé hvis jeg gerne vil findes i søgeresultaterne på netop dette term)

Men fordi jeg har valgt at siden skal være min index-side, står det ikke efter domænenavnet oppe i URL'en. Tæller det så???
Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt fint.

Du får ikke "psykoterapi-koebenhavn" med i din URL (webadresse), men til gengæld er det typisk lettere at få forsiden til at ranke på svære søgeord.

Og du har det med i både title tag og H1 overskrift, som er de vigtigste.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte, jeg kan anbefale dig at tilmelde dig kursus i SEO-søgning hos Hovedstadens Iværksætterprogram, det er gratis.

se: https://hipih.dk/#.Vy9ZlvlcRBd

Min hjemmeside er også i Wordpress.

Hvis du bor andre steder i landet, må der findes tilsvarende der.

Andelsbolig.nu

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Giver hr. Fredtoft ret.

Der er dog stadig nogle ting du kunne forbedre hvis du gerne vil frem på det søgeterm i google.

Her er 2 ting:

1. Du er jo en smuk kvinde, derfor bliver jeg ked af det når du mangler et alt tag på billedet. Hvis du ikke ved hvad det betyder jamen få din webmaster til at ordne det. Her kunne du er gode grunde bruge netop "Psykoterapi i København" som alt tag.

2. Det du gerne vil ranke med på google skal helst stå først i title. Derfor vil det være en god ide at flytte dit navn "Charlotte Friborg" efter "Psykoterapi i København". Det giver ikke alverden men lidt er bedre end ingenting.

Der er selvfølgelig mange andre ting du kunne forbedre og optimere så du har en bedre chance i google. Der kan du oprette en ny tråd om hjælp det, hvis det er :)

God dag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)