Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

marketingsbudget

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har er nystartet internetshop(www.collett.dk), med et lille marketingsbudget, er der nogen der har en ide hvordan jeg bruger det bedst.

mic  

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 11:41
Fra Århus
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:39

Som udgangspunkt, har du da gang i noget rigtigt ved at benytte dig af forums som denne, til eksponering af din e-shop Cool...

Udover alle former for grafis promovering, er jeg også til adwords, relevante bannerreklamer og d-mails...

Pøj pøj... 

Mvh. Michael WF Enterprise ApS Det gælder ikke om at vide alt, men at vide hvor man kan finde alt...
Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 14:06

Hej

Adwords er sikkert en ganske glimrende måde at reklamere på. Men hvis du har få penge, kunne du også overveje andre tiltag.

Nu ved jeg ikke helt hvad dín målgruppe er, eller hvordan du ønsker at fremstå. Men nogle tiltag kunne være:

- Smid et par visitkort med hver pakke du sender.
- Bliv ekspert på dit felt. Lav evt. en artikel omkring dit produkt til relevante medier
- Bliv synligt i gadebilledet

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:29

Fantastiske billeder på din webshop ;-).... Det skal nok få en masse mænd til at købe ud fra deres fantasi om at konen kommer til at se ligeså godt ud ;-)...

Få en professionel til at skrive en pressemeddelelse for dig... den kan godt tjene pengene hjem mange gange igen....

Læs evt. mere her : http://brian.brandt-madsen.com/pressemeddelelser-for-den-nystartede-ivaerksaetter-47.htm

der er også et forslag til hvem du kan benytte dig af.... Tro mig, at få en artikel i de store medier er alle pengene værd....

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 11:42

lonalona:

jeg har er nystartet internetshop(www.collett.dk), med et lille marketingsbudget, er der nogen der har en ide hvordan jeg bruger det bedst.

mic  

Hejsa

Jeg har et website med masser af brugere i den målgruppe du gerne vil ud med dine produkter til.  siden hedder www.Min-mave.dk og er ret godt besøgt.

Hvis det har din interese kan vi prøve at lave en konkurrence hvor jeg sender mine brugere over på din side for at finde svaret på et spørgsmål (vi sammen finder) for at kunne deltage i konkurrencen. Præmien kunne være et gavekort til din shop.

Send en mail til admin@min-mave.dk hvis du har lyst til at forsøge

De bedste hilsner

Birgit

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)