Hej. Jeg har brugt Tradedoubler i et par år, og har altid haft en fornuftig indtjening på 1-200 kroner om måneden. Men de seneste par måneder er det gået voldsomt ned ad bakke, selvom jeg har fået flere sidevisninger. Faktisk føler jeg at min side har været gratis reklamesøjle for Tradedoubler den seneste måned. Det skal bemærkes at den bannerplads Tradedoubler har brug var et 468 x 60 pixels banner i toppen af siden. Jeg vedlægger lige et Word-dokument, hvor jeg har lagt screenshots ind af mine månedlige statistikker fra og med oktober 2007. http://toflo.dk/docs/tradedoubler.doc Jeg fik kradset godt 20 kroner ind i januar på over 53.000 eksponeringer, heraf 29.000 unikke. Indtil videre har jeg i februar tjent 0,00 kroner med over 17.000 eksponeringer, heraf godt 11.000 unikke! Det var ligesom om det gik helt i stå omkring jul, og den 4. januar kontaktede jeg Tradedoubler for at høre om der var noget galt. Det var der ikke, og svaret var at jeg var den eneste ud af deres 20.000 affiliates som havde problemer, og at de ikke kunne gøre noget ved det. Da min saldo var under kr. 400 som er grænsen for at få noget udbetalt, besluttede jeg mig til at lade det køre lidt længere. Men i dag har jeg fjernet banneret, da jeg som nævnt kun har tjent godt 20 kroner siden da. Jeg har skrevet til Tradedoubler at jeg ikke ønsker at eksponere deres materiale længere. Er der nogen der har prøvet det samme? Er det normalt at indtjeningen bare lige pludselig går i bund, selvom besøgstallet stiger? Mine adsense-annoncer kører til sammenligning bedre end nogensinde!
|
Kunne det ikke være fordi de reklamer Tradedoubler viste på siden ikke var relevante for dine besøgende?