Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syndes i om min webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Dec 17
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har stiftet et virksomhed hvor jeg sælger tøj, detsværre har jeg ikke øget et salg igennem denne webshop?

Hvad kan jeg have gjord forkertært?

SecretOneShop.com

Mvh. Andreas

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan nævne et par hurtige ting for dig.

Du bruger en .com side, hvilket sortere en del fra, da de fleste vil føle sig mest trygge ved en .dk side.

Du har ikke noget CVR nummer, det kigger jeg altid efter inden jeg handler. Det er lidt mere seriøst.

Du har ikke nogle ordentlige handelsbetingelser.

Du tager kun Paypal men skal over på dankort/visa hvis du vil have noget salg igennem. Jeg har også Paypal i min shop, og det er under 1% der benytter sig af paypal. Langt de fleste benytter DK/Visa.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Møller:
Hvad kan jeg have gjord forkertært?

Din webshop er for så vidt fin nok, men det er svært at hjælpe uden mere viden. Hvor meget trafik har du f.eks?

Du opererer i et presset marked og 300 for en t-shirt af bomuld er vel relativt dyrt tænker jeg. Hvis du ikke formår at skille dig bedre ud fra mængden bliver det nok svært for dig.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Jeg er helt enig med de andre to herre. Du bør derudover få læst korrektur på dine tekster. Der er flere sprogbøffer, som springer mig i øjnene - eksempelvist "Tilf" og "Kvalitet og god arbejdsmiljø".

Du får ikke solgt idéen til mig. Din pris for en simpel T-shirt er de samme som jeg kan købe en tilsvarende fra Lacoste til, så hvis jeg skal overbevises om at vælge dine varer, så skal der mere til end at du samarbejder med en producent, som går ind for et godt arbejdsmiljø. Udvalget er for skrabet og priserne måske lidt i den høje ende i forhold til etablerede forretninger. Andre relativt nye mærker er gået ud med et koncept og jeg tror, at du har rigtig langt igen, hvis hylderne er halvt fyldte med noget "standard tøj", som du har fået sat dit logo på.

En anden udfordring er, at du ikke giver mig mulighed for at betale som jeg har lyst til. VISA/VISA Dankort, MasterCard, MobilePay m.m. Hvad har du gjort dig af overvejelser herom?

Du mangler handelsbetingelser, hvilket er et stort problem set med dine egne briller på. Det er handelsbetingelserne der er grundlaget for den købsaftale der indgåes mellem dig og kunden og hvis ikke du har styr på den aftale, så risikere du altså, at det rammer dig senere hen. Forbrugerbeskyttelsen i vores kongerige er ret ekstrem. Jeg kan som forbruger ikke se, hvem jeg reelt handler med og det vil til enhver tid afholde mig fra at lægge en ordre.

Dine produktfotos falder ikke i min smag, men det betyder ikke nødvendigvis, at de ikke kan ramme din målgruppe - men giv det trods alt en tanke.

Der er desuden nogle udfordringer med dit layout i nogle opløsninger. Tjek evt. siden på en iPad.

Derudover er det ret relevant, hvad du har gjort for at markedsføre din shop, men det vil jeg anbefale dig at vente med at overveje til du har fået styr på rammerne.


Med venlig hilsen
Kristian Kristensen

Tilmeldt 23. Dec 17
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KS71 tak for den gode feetback :) 

God aften

Tilmeldt 13. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Fra  PRIMADeals.dk Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Jeg er meget enig med de andre desværre.

Jeg tror aldrig du får succes med det, du har gang i der :-(

En simpel bomulds t-shirt med et logo gør det ikke alene, der skal uendelig meget mere til. Varene er alt for dyre, du har kun 3 forskellige varer, dit logo er ikke ens på t-shirts og hoodie og sidst men ikke mindst er du oppe imod et hav af andre tøjbutikker/webshops og mere kapitalstærke brands som du aldrig vil kunne konkurrere med.

Din hjemmeside virker heller ikke specielt seriøs, hvis du spørger mig. Som de andre skriver mangler der flere ting (CVR og handelsbetingelser) og så er jeg personligt ikke vild med alt det sorte (men det er nok smag og behag :-))

Jeg tror det bliver meget opad bakke med dit projekt desværre, men held og lykke med det alligevel :-)

De bedste hilsner
Brian

Tilmeldt 23. Dec 17
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian Hansen jeg tager det som konstruktiv kritik

Mvh. Andreas 

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Jeg synes at din shop er vildt fed! 

Jeg får lyst til at købe uhæmmet mange trøjer, og her taler vi op imod 1.500 stk, og placere dem i en stor bunke og ligge midt i dem og lytte til en tidlig indspilning af Personal Jesus - altså Johnny Cash‘ originale.

Men... sådan virker markedsføring forskelligt :-)

Tilmeldt 23. Dec 17
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej M. S., tak for en dejlig griner.

God påske til jer alle derude

Mvh. Andreas

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)