Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website/shop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Coverlovers.dk Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Jeg har startet en virksomhed, der sælger kaffe - både i enkeltsalg men også på abonnement (hvilket vil være mit primær fokus). Jeg har siddet med det hele selv, og kunne derfor godt bruge nogle andres uvildige øjne på min hjemmeside. Så hvis du lige har nogle minutter, vil jeg blive utrolig glad for en kommentar eller to, i forhold til om der er noget der forvirrer, er uklart eller om det bare spiller. Hvis du har nogle konkrete forslag til forbedringer bliver de modtaget med kyshånd.

På forhånd tak og rigtig god påske :-)

https://cravers.dk/

Med venlig hilsen

Anders

Anders Pedersen

Cravers.dk

Tilmeldt 9. Aug 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Smarthave.dk Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders, synes det er en rigtig flot webshops og rigtigt fedt koncept! Jeg mangler dog lidt mere tekst på shoppen... måske skriv lidt mere om konceptet og lidt mere om abbonnementformen (hvordan det fungerer)

Mvh. Mads

Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Coverlovers.dk Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for din feedback, Mads! Det vil jeg gå i gang med, med det samme - det er kanon vigtigt at det er super klart hvad jeg sælger og hvordan :) 

I øvrigt tjekkede jeg lige din shop ud. Den ser super lækker ud - og virkelig nogle fede produkter du sælger. Skriver lige din Smarthave 9 på ønskesedlen!

Mvh. Anders

Anders Pedersen

Cravers.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fint site. Det der springer mig mest i øjnene er enkeltheden. Her er ikke en masse "udenomsstøj" - det tror jeg faktisk tiltaler mange. Der er de informationer man har brug - super fint. :-)

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Fedt fedt. God kaffe på abonnement, lyder godt. Jeg har en god ven der henter sin kaffe i Nicaragua.

Nå men, hjemmesiden:

* Gør dit logo bedre/tydeligere, synd der er uskarpt

* Brand dig med bæredygtighed, hvis det er tilfældet.

* Kom "hurtigere til sagen", frem med produkterne hurtigere, allerede på forsiden

* Mindre topbillede på forside, det er dit vigtigste område, og du bruger det "kun" på et stemningsbillede, stort set.

https://cravers.dk/nyristet-specialkaffe/, skriv med det samme, hvad der er forskellen på de to produkter du har lige nu. Så guider du kunden.

* Lad os se et par billeder af dig og evt kæresten. I er ildsjælene og romantisk at I fandt på det sammen. Gør oplevelsen personlig, I er en lille forretning.

* Forsiden, sørg for at man kan se dit vigtigste budskab "above the fold".

* Produktsiderne er lækre, men op med køb knappen, der for langt ned. Så skrump lidt sammen, så du kan få fokus på det der giver kunden produktet og den gode smagsoplevelse i din kaffe.

Held og lykke

Jakob

Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 63
Fra  www.fastelavnstønden.dk Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre også nævner, så er det en rigtig fin hjemmeside.

Jeg savner lidt mere troværdighed, hvilket jeg tror især er vigtig, når vi har med abonnement-løsninger at gøre.

Et par ideer:

Testimonials - Har i allerede kunder, så kunne i bede dem om en ærlig udtalelse i bytte for fx en gratis måned med kaffe.

Video: Lav en video med hvor nemt det er.. fx en video med hvordan "Karsten" 2 gange i måneden får leveret sin friske kaffe.

Emærket, trustpilot, ratepanel osv. kunne også overvejes, selvom det ikke ligefrem er gratis. :-)

Held og lykke med siden! :-)

Køb alt til fastelavn på Fastelavnstønden.dk - fastelavnstønder m.m.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)