Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejde med teleselskaber

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 
Jeg har udviklet et produkt der skal hjælpe folk med at holde styr på deres kontaktpersoner online via deres mobiltelefon.
 
Jeg har ikke lyst til at komme nærmere ind på produktetsbeskrivelse, da jeg ikke har set det nogen andre steder, og er lidt bange for at nogen snupper det.
Det er også primært derfor jeg har oprettet dette indlæg.
 
Mit problem er at jeg har udviklet online systemet, men jeg bliver nød til at lave et samarbejde med teleselskaberne for at få det sidste til at fungere, så man kan bruge mobiltelefonen.
 
Hvordan skal jeg gribe det an når jeg kontakter tele firmaerne?
Kan jeg sikre mig mod at de lyder interesserede, og når jeg så har fortalt det hele, at de bare afviser mig og så selv laver produktet bagefter?
 
Er der nogen der har noget erfaring inden for dette?
 
På forhånd tak
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det alle teleselskaberne du skal have fat i?

Jeg ville mene, at den bedste måde at gøre det på, er at få kontakt til den ansvarlige og aftale et uforpligtende møde om en samarbejdsaftale, som SKAL(?) gå gennem et teleselskab...
 
Jeg har gennem min tid som selvstændig kørt meget på face-to-face marketing og salg, så jeg ahr været vant til at udvikle "salgstaler", til at få præsenteret det hele på den rigtige måde. Ring endelig på 31262255, hvis du har lyst til nogle råd... Men så SKAL jeg altså også høre lidt nærmere om det...

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)