Ja, så kom tiden hvor en artikel skrevet af en journalist fra Familiejournalen bliver offentliggjort. Jeg synes de mange andre artikler og andet jeg har været indblandet i har kastet en masse af sig positivt, så nu er jeg spændt på om der sker noget lignende her. Artiklen kan ses i Familiejournalen mandag - jeg fik tilsendt et eksemplar allerede i går - lørdag - så jeg har fået et smug-kik Birgit |
Jeg syntes virkelig du efterhånden formår at komme frem i medierne. Det er super godt gået når jeg tænker på første gang jeg mødte dig og hvor meget "sceneskræk" du havde .
Prøv at høre journalisten, som har skrevet artiklen, om du må få lov til at publicere den på din hjemmeside. For en god ordens skyld bør du få en skriftlig godkendelse (hvis de altså giver dig lov), f.eks. i form af en email. Så har du dit på det rene hvis der pludselig kommer nogen andre fra Familiejournalen og stiller spørgsmålstegn. Men jeg syntes det vil være en god idé at lægge den ind på din side, hvis du altså kan få lov. Så kan dem af os som ikke holder Familiejournalen også læse artiklen (f.eks. undertegnede som eller kun læser Familiejournalen i min tandlæges venteværelse.... Og jeg skal ikke til tandlægen foreløbig ).
/Jesper