Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Binance er åben for tilmeldinger. Bitcoin steg 20% - Market crash endeligt ovre!

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

[Affiliate-link fjernet af moderator] er Verdens største cryptovaluta børs og grundet den store tilgang af medlemmer har de nu kun åbent for tilgang af nye, få gange om måneden. 

Jeg vil blot sprede ordet da jeg selv er så heldig at have en bruger og har lavet en masse spændende handler på Binance og går alt godt, så kan jeg forhåbentligt trække mig tilbage som rigmand om nogle år :D Man er vel optimistisk!! 

5 gode grunde til at handle med cryptocoins nu via [Affiliate-link fjernet af moderator] og lige et par fif til mine yndlings gems (Upcoming coins)

1. Markedet har set rødt lige siden Januar, men de sidste 4 dage har været en rebound og Bitcoin er steget 20% og generelt er altcoins steget langt over 20% de sidste 4 dage. 

2. Når markedet har ramt en bund og vender så har vi historisk set de seneste 2 år at der er kommet nye "All time highs" så lur mig om Bitcoin ikke er på vej over 20.000 igen og ligeså stiger altcoins. 

3. De yder en fantastisk service

4. De slår hårdt tilbage imod hacker angreb. Det seneste var imod en organiseret hacker gruppe som forsøgte sig imod Binance, der er nu udlovet en dusør på 250.000$ til den der hjælper med anholdelser i sagen. Der er sat yderligere 20 millioner $ af til kampen imod hacker angreb.

5. De har det bedste udvalg af de mest populære og mest handlende cryptocoins, såsom Bitcoin, Litecoin, Ethereum, ICX, XRP, NEO, ENJ, NCASH osv. listen er lang.

Gems jeg selv ejer og forventer en stor stigning i 2018: $ICX $NCASH $XLM $XRP $XVG $VEN $ENJ

Nogle af disse er nede med 98% i værdi siden jeg købte dem i Januar, så hvis de skulle nå nye "All time highs" så er det over 600% i stigning de vinder tilbage. En stigning i kan tjene på ved at købe dem lige nu, hvor de er så billige.  

- Prøv lykken, du kan jo starte for bare 100 kr. og venter du et par år, så lur mig om ikke de er steget til x100

Tjek [Affiliate-link fjernet af moderator] ud :) Husk at downloade deres mobile app, den er bedre ind browser versionen.  

Og her en lille gave til jer, billedet beskriver forskellige coins, deres nuværende værdi (For 2 dage siden) og deres potentiale i vækst:

ATH = All time high

Række 4 ser i potentialet, hvis de kommer tilbage på samme niveau som de var inden dykket (Hvilket historisk set altid er sket efter et markeds crash) 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 63
Fra  www.fastelavnstønden.dk Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du helt seriøst, at folkene på Amino tager godt imod et indlæg fyldt med affiliatelinks, og så ovenikøbet om cryptovaluta? Stick out tongue

Køb alt til fastelavn på Fastelavnstønden.dk - fastelavnstønder m.m.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ren affiliate tråd - Det grimme ved BTC og andet ros af det - er at det generelt er nogen der taler kursen op alene fordi de selv er afhængige af det - som ved MLM de der inde og oplever tab er nødt til at sige det STIGER for at få flere ind - med risiko
Nå men i øvrigt er de netop i nyt voldsomt fald - hvilket ikke betyder de ikke langsigtet kan være gode nok - blot er de klart kæmpe risiko og trådstarter fyrer disse affiliate tråde af med affiliate links for både at tjene på det - og måske rede egen investering

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Prymide spil.

Bitcoin er ren scam

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skygge Manden:

Prymide spil.

Bitcoin er ren scam

Nej. Pyramidespil og scam er noget andet end Bitcoin.

Bitcoin og andre såkaldte cryptovalutaer er at sammenligne med risikable værdipapirer. Du kan vinde vildt på dem, og du kan tabe vildt på dem. Lige nu ser det ikke så pænt ud, og fremtiden er temmelig uforudsigelig.

Venlig hilsen

Hans

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Helt ærligt så taler du om noget du åbenbart intet ved om.
Bitcoin har alene en markedsandel på 150 millioner $ så det kan ikke tales op eller ned af folk som mig.

Jeg har en god investering i mange forskellige coins og køber op når de laver dyk, for så er prisen god. Præcis som med aktier.

Men det typisk, uvidende skal altid spamme et indlæg med dårlige kommentar og svine crypto til netop pga. I aldrig har gjort jeres egne erfaringer og undersøgelser om emnet.

Indlægget er lavet til de som faktisk værdsætter at Binance er åben og som skriver sig op, og ja så tjener jeg en lille bitte skilling på det, og hvad så?

Hvor er problemet med at blive betalt for at hjælpe folk, det gør du selv i din branche.

Jeg ser gerne vi tager en god snak om fremtidens valuta, uanset hvad så er den kommet for at blive og jeg kender mange som er glade og stolte crypto investor ligesom jeg selv. Og så kan jeg kun grine af alle jer sortser.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Skygge Manden:

Prymide spil.

Bitcoin er ren scam

Nej. Pyramidespil og scam er noget andet end Bitcoin.

Bitcoin og andre såkaldte cryptovalutaer er at sammenligne med risikable værdipapirer. Du kan vinde vildt på dem, og du kan tabe vildt på dem. Lige nu ser det ikke så pænt ud, og fremtiden er temmelig uforudsigelig.

Venlig hilsen

Hans

grundliggende enig Hans - MEN der er nu ganske mange der med fornuft ser lidt pyramidespil i det. Det hænger sammen med - at de første ind virker til at have tjent godt - mens de sidste meget nemt ender som tabere OG de første ind nu i mindst 3 mdr har været mere aktive end nogensinde før - for at beskrive den lysende fremtid for BTC

Det skyldes, at KUN ved at få nye ind - kan de komme af med deres BTC og kun ved at få nye ind kan kursen holdes oppe - De kan ikke bare sælge - ikke en gang nødvendigvis til "dagskursen" da den er så ureguleret modsat generelt aktier/guld/korn - som man kan komme ud af til dagskursen ret let -

De som lever af dem - først og fremmest de som har mange - SKAL have lokket mange nye ind, for at komme af med egne, til en bare rimelig ordentlig kurs - OG det er langt mest de aktive storkøbere som er aktive i anbefalinger, og ikke, som med med guld, aktier, korn osv - mæglere/bitcoin mæglere gerenelt, der ser neutralt på markedet


Dermed ER der et ganske stort pyramide spil over det rent faktisk. Det skal med, at de jo KAN gå fint op igen - vi VED det ikke, og dermed KUNNE det blive mindre pyramide -Scam er det dog bestemt ikke som sådan

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Det skyldes, at KUN ved at få nye ind - kan de komme af med deres BTC og kun ved at få nye ind kan kursen holdes oppe -

Jeg kan godt se sammenligningen, men et pyramidespil går som princip ud på, at der hele tiden trækker penge opad i pyramiden. Når du har købt dig ind i en pyramide er din eneste mulighed for at tjene din investering hjem, at du får så mange flere til at købe sig ind i pyramiden, at der er penge til både dig selv og til at sende opad i pyramiden. 

Sådan er det ikke med Cryptovaluta. Cryptovaluta er betalingsmidler, som er afhængige af, at nogen vil acceptere dem som betaling. Hvis mange pludselig vil acceptere f.eks. Bitcoin som betaling, er der er chance for, at kursen i forhold til f.eks. DKK vil stige. Hvis ingen vil acceptere dem som betaling, vil værdien helt forsvinde. Præcis som det gælder for DKK, i øvrigt.

Men når alt det positive er sagt, står jeg stadig tilbage uden at være blevet cryptoinvestor.

Hans

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:
Når du har købt dig ind i en pyramide er din eneste mulighed for at tjene din investering hjem, at du får så mange flere til at købe sig ind i pyramiden, at der er penge til både dig selv og til at sende opad i pyramiden. 

hvad er det som er så forskelligt faktisk- Der er ikke en fast børs der garanterer salg - så first in - kan kun komme ud - og få stigninger ved at få næste næste næste ind - og da intet stiger over himlen - får first in klart mest og helt afhængige af siden at sikre der kommer flere ind er vil sælge produktet

Selve det med - bruge som betalingsmiddel, gælder for under 1% (langt under) og er mere en undskyldning en en realitet - det er ikke sket og det vil næppe ske

Det er - de som skabte  og fik det store start fortjenester på god markedsføreing der jager nye der skal ind for at det hele ikke skal bryde sammen - ikke med et marked - ikke med en købsværdi bag sig - men alene - fiktive værdier 


Søg BTC pyramide scheeme og du vil finde tonsvis i stil med https://www.reddit.com/r/btc/comments/7dvs1y/btc_is_now_100_a_ponzi_scheme/   Problemet ligger netop i den totale fravær af egentlig handel - og at den slet ikke ser ud til at komme som brug - og dermed ganske meget pyramide i det

Det er iøvrigt samme - i princip helt manglende handel, som skatterådet bruger til at sige - at der skal MEGET til før BTC investering ikke er - skattepligtig investering men handels baseret - læs BDO fra idag https://www.bdo.dk/da-dk/faglig-info/depechen/depechen-artikler-2018/vaerd-at-vide-om-bitcoins-og-skat?SNSubscribed=true&utm_campaign=unspecified&utm_content=unspecified&utm_medium=email&utm_source=apsis 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg kan bruge Bitcoin til? Kan virkelig ikke se hvorfor jeg skulle bruge penge på noget som faktisk ikke rigtig findes, men er nok bare mig der ikke forstå iden. 

http://posterstyle.dk

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)