Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til kamp mod TRUSTPILOT

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 19. Mar 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

I har sikkert alle hørt om HornskovVindberg. De fik nok af injurierTrustpilot og indførte herefter en fantastisk politik om at kunder ikke må fremsætte injurier på Trustpilot. Det medførte 100 vis af hjernedøde kommentarer på deres Trustpilot side. Trustpilot forsøger nu at straffe HornskovVindberg ved at nægte at fjerne alle de falske anmeldelser der ikke giver et reelt billede af virksomheden., hvilket jo blot viser hvor ubrugeligt Trustpilot er.

Jeg vil bede alle om at vise Jeres utilfredshed med Trustpilots metoder og støtte til HornskovVindberg  ved at gå ind på https://dk.trustpilot.com/review/hornskovvindberg.dk og skrive den bedste anmeldelse I nogensinde har lavet.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 18
Indlæg ialt: 24
Fra  Pineapple Developers Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg hverken for eller imod Trustpilot, men det er noget sludder at nægte folk at skrive deres personlige anmeldelse af den service de er blevet givet. Dit oplæg og deres "fantastiske politik" gør jo blot at man mister tiltroen til virksomheden...

Hvis man får dårlige reviews kan man tage dem til eftertragtning eller lade være, men man skal ikke forhindre ytringsfriheden..

Hvor er beviserne på at de reviews som er negative i virkeligheden er falske? og ikke virksomheden som er falsk? Jeg ved det ikke og forholder mig derfor kun til at ytringsfriheden er vigtig og ikke skal begrænses

Tilmeldt 19. Mar 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

PineappleDevelopers:

Nu er jeg hverken for eller imod Trustpilot, men det er noget sludder at nægte folk at skrive deres personlige anmeldelse af den service de er blevet givet. Dit oplæg og deres "fantastiske politik" gør jo blot at man mister tiltroen til virksomheden...

Hvis man får dårlige reviews kan man tage dem til eftertragtning eller lade være, men man skal ikke forhindre ytringsfriheden..

Hvor er beviserne på at de reviews som er negative i virkeligheden er falske? og ikke virksomheden som er falsk? Jeg ved det ikke og forholder mig derfor kun til at ytringsfriheden er vigtig og ikke skal begrænses

Havde du brugt bare 3 sekunder på at sætte dig ind i sagen vil du selv se beviserne. Der er ikke ytringsfrihed i Danmark og det har der aldrig været.

Når du nu går ind for at støtte din kollega på Trustpilot vil jeg have at du anmelder alle de falske anmeldelser til Trustpilot. På den måde kan vi lægge maksimal press på trustpilot.

Er der nogen der vil skrive en pressemeddelelse om Trustpilots kvalmende og ulovlige metoder? Jeg skal nok udsende den.

Tilmeldt 19. Mar 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kigger man på på de negative anmeldelser hander de primært om trusler fra (mennesker) der har læst ekstra bladet.  Det er jo helt forkasteligt at Trustpilot forsøger at afpresse virksomheder på den måde

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor i alverden skulle jeg give dem en god karakter på trustpilot?
Der er jo ikke tale om at de gik til kamp mod injurier, men at de havde betingelser der forlangte at kunderne ikke måtte omtale dem negativt.


Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er da absolut ingen grund til, at gå ind og give én bestemt virksomhed falske anmeldelser på trustpilot... med mindre trådstarter har et engagement i denne virksomhed. Der er jo mange, som er blevet løbet over ende, fordi de har jokket i spinaten. ;-)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uanset hvor mange falske positive anmeldelser du får held til at skabe, så ændrer det jo ikke ved, at virksomheden har et stort gult banner som fortæller, hvordan de behandler utilfredse kunder - og en hel del negative artikler om dem på forskellige online aviser, når man søger efter dem i Google.

Mon ikke det var smartere at inkassovirksomheden lærte, at internettet i dag er fyldt med muligheder for at give positive og negative anmeldelser - og at man kun ender i problemer, hvis ikke man forstår at inkorpoere håndtering af negative kunder i sin firma-DNA

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 12. Nov 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg ikke til sagen, men når jeg læser på trustpilot roser mange dem for deres service, mens andre skyder dem helt ned. Har altid selv følt at trustpilot var et god sted at komme med sin kritik, da mange folk bruger dem samt virksomheden har mulighed for at få det fjernet igen. Men der er noget helt galt når SÅ mange er utilfreds med dem, SAMT deres "fantastiske politik" forhindre dem som er.. i at sige/skrive det. Det betyder at der nok er en del flere?

Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du kritikserer trustpilot for dårlige falske anmelders, men opfordre os andre til at gøre det samme, bare med gode anmeldelser i stedet

Øhhhh........... ?? 

http://posterstyle.dk

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1874
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

quadpent:

Nu kender jeg ikke til sagen, men når jeg læser på trustpilot roser mange dem for deres service, mens andre skyder dem helt ned. Har altid selv følt at trustpilot var et god sted at komme med sin kritik, da mange folk bruger dem samt virksomheden har mulighed for at få det fjernet igen. Men der er noget helt galt når SÅ mange er utilfreds med dem, SAMT deres "fantastiske politik" forhindre dem som er.. i at sige/skrive det. Det betyder at der nok er en del flere?

Trustpilot er da bestemt et godt sted at checke en virksomheds renome, og der er en oprydningsfunktion til at fjerne urimelig kritik. Der hvor Trustpilot fejler er ved at virksomheder der køber en speciel service fra Trustpilot får langt flere positive anmeldelser når der ved hver ordre går en mail ud for at give en trustpilot kommentar. Selv DSB og PostDanmark ville få 4½ stjerne fordi 90% af tiden leverer de den service de bliver betalt for, og en bruger af tog kommer kun for sent en gang om ugen.
Jeg tror nu nok alligevel mere på trustpilot end et firma der anklager utilfredse kunder for injurier!
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)